{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling d. 16 Marts i Kreds 5
  • #1   1. mar 2008 Vi skulle have været med, men er glad for jeg ikke nåede at tilmelde, for Aiya er lige kommet i løbetid..

• #2   1. mar 2008 Gitte: Det er for alle racer..

• #3   1. mar 2008 Asta kommer med til Brædstrup - og Næstved

• #4   1. mar 2008 Det er d. 16 Marts. Pia P glæder mig til at se jer:)

• #5   1. mar 2008 kristina M - i lige måde smiley

• #6   2. mar 2008 Nej hvor er det dejligt. Så er der en masse man kan få snakkeet med. Det er vores første skue hvor vi selv deltager men er nu bange for Nynne stadig ikke vil stå og vise tænder. Men hun er jo kun 4 måneder så håber de ser lidt gennem finger med det, selvom alle opdrætters hunde kan de i løbet af ingen tid. Tror i ikke det er okay?

• #7   2. mar 2008 kristina M - der plejer at være ringtræning ved 9-tiden, så hvis du kommer tidligt kan du nå at deltage - og hvad angår at vise tænder i den alder, så tror jeg de fleste hvalpe har problemer og det tages der højde for, især på et skue der jo er til for hvalpe og nye udstillere - men der er også garvede udstillere, der nyder at komme på udstilling uden det stress der er på de internationale udstillinger hvor man aldrig får tid at tale med nogen - så personligt håber jeg på en god dag i Brædstrup og glæder mig til at møde Nynne smiley og alle andre dejlige hunde her fra HG

• #8   2. mar 2008 Ja jeg glæder mig også helt vildt. Vi skal også til ringtræningen det er 8:45 mener jeg. Vi har jo været til skue her i Nykøbing Mors hvor vi er fra der gik Nynne som en drøm. Vi prøvede lige da de var færdige. Der sagde de andre med chihuahua at de var glade for hun ikke havde stillet op hehe. Det var så dejligt at hører er spændt på hvordan hun klare sig. Håber jeg kan genkende din hund Pia ellers har du måske lidt lettere ved at kende Nynne.

• #9   2. mar 2008 Kristina - du kommer langvejs fra ser jeg - og du er klar over der er ringtræning - jeg har en basenji og du kan se flere billeder af Asta i hendes profil - men vi kigger efter hinanden smiley

Kommentér på:
Udstilling d. 16 Marts i Kreds 5

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce