Den gule&sorte skønhed

Den gule&sorte skønhed

Medlemmer: 464
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig hoste...
  • #1   2. mar 2008 Måske kennelhoste - det er en tør hoste, som om noget generer den i halsen. Den er meget smitsom, så det er med at holde den adskilt fra andre hunde. Jeg ville, uanset hvad det er, tage en tur omkring dr. Dyr med ham. Han skal da ikke døje sådan.

• #2   2. mar 2008 Ja det virker som om der er noget der sidder fast i halsen. Ja håber jeg ka få en tid i morgen, for har det virkelig skidt med at han hoster sådan :S

• #3   2. mar 2008 Okay. Han hoster mellem 2 og 4 gange når han hoster.. Da han blev vacc fik vi og vide at han havde et godt hjerte og gode lunger..

• #4   2. mar 2008 Lad os nu ikke male fanden på væggen. Du får en diagnose hos dr. Dyr i morgen. Pøj, pøj, og lad os høre hvad dyrlægen siger.

• #5   2. mar 2008 Ja håber dr. dyr har tid i morgen, må sende kæresten afsted, da jeg ska starte i en uges praktik, og der er vist ik noget der hedder hundes første sygdag vel ? Hehe

• #6   3. mar 2008 Håber at det er gået godt ved dyrlægen!!!

Har haft hunds første sygedag engang (betalte selvfølgelig selv), vores 8 årig gravhund fik en diskuspolaps og skulle akut opereres............så kunne arbejde være arbejde........dem der ikke har hund forstår det bare ikke!! Hun blev opereret og det gik som det skulle, dog var hun lam i de første 8 uger efter operationen.........det var rigtig hårdt, da vi ikke vodste hilken vej det ville gå. Men det gk godt og i dag er hun 11 år og i fuld vigør :o)

Lad os hører, hvordan det er gået :o)

• #7   4. mar 2008 Kom desværre ik afsted da kæresten blev kaldt på arbejde, men tilgengæld er Rofus holdt op med at hoste, det er fuldstændig væk smiley Virkelig dejlig.

Eiij, det lyder bestemt ik rart og når det er sådan så ka arbejde være arbejde. Smed også alt hva jeg havde i hænderne da jeg fik og vide at min gamle hund NIko sku aflives, tog ikke i skole, så jeg ku følge ham..

• #8   9. mar 2008 Det er ikke så længe siden at begge mine hostede.
    De hostede sådan noget hvidt slim op og brækkede sig.
    Dyrelægen sagde at de skulle faste i tolv timer.
    Og så skulle de have diætmad.
    Det hjalp efter 1½ dag.

• #9   9. mar 2008 Okay, det lyder ikk rart :S
    Rofus hostede ikk noget op eller brækkede sig heller ikk..

Kommentér på:
Underlig hoste...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce