625 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

underlig hoste... underlig hoste...

Ida fransk bulldog har de sidste par dage haft nogle underlige anfald. Det lyder nærmest som om at hun får noget galt i halsen. Ligesom hun ik kan få luft.... Har hørt at det kan være kennelhoste men hun lyder ikke som en sæl... mere som en der samler en kæmpe snotter...(undskyld denne klamme beskrivelse)... Nogen erfaringer med dette? Har ringet til dyrehospital, som bad mig se tiden an til i aften... og komme hvis det blev værre......

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underlig hoste...
  • #1   23. maj 2010 Kan det være revers sneezing? der ligger en masse videoer på youtube så du evt kan samligne smiley

• #2   23. maj 2010 Min Ling gør det samme, iær efter hun har leget voldsomt. Jeg fandt nogle videor på youtube, som Maria foreslår, og kontaktede også min dyrlæge; og fik at vide/fandt ud af, at det var reverse sneezing. Efter signende ikke noget, der nødvendgvis er skadeligt, men hvis de er meget generede af det, kan man operere for det

• #3   23. maj 2010 Måske den bløde gane der er for lang?

• #4   23. maj 2010 var lige inde og kigge på youtube... Det er lige dette som ida gør..tak for tippet. specielt i nat var det 4-5 gange.... Altså.... Jamen vi tager da lige til dyrelægen på tirsdag.... Angående det med at den bløde gane kan være for lang.. er det noget man kan operere for hvis dette bliver ved? Skal lige siges at ida ikke er scecielt fladsnudet, og at hun ikke snorker...

• #5   23. maj 2010 Min den hvide ambull på billedet havede det desværre og hun var heller ikke flad i hovedet. ja men det er ikke sikkert at det bliver 100 % godt. så skynd dig at få en sygesikring hvis du altså ikke har en. for det kan komme til at koste hunden livet hvis du ikke har råd til en operation.

• #6   23. maj 2010 Lonnie S - nogle hunde kan man operere med succes, men det er ikke alle. Hun skal muligvis i narkose før dyrlægen kan bedømme om den bløde gane er for lang. Vores 2 små har det også i perioder, men ikke så meget mere, de havde flere "anfald" da de var små.

• #7   23. maj 2010 jo Ida er skam sygeforsikret, og vi kigger forbi dyrelægen på tirsdag, så må vi se hvad hun siger.....

Kommentér på:
underlig hoste...

Annonce