{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snorken......
  • #1   9. mar 2008 Har du fået undersøgt ganen på hunden - nogle gange kan det godt have en betydning...

    Prøv og snakke med din dyrlæge


  • #2   9. mar 2008 Hej Gitte.

    Ja snak med din dyrlæge om det. Min Molly snorkede også rigtigt meget og meget højt, og det viste sig hun havde en lukket gane spalte, hvor hendes gane var meget blød, hun fik en opration for et par år siden, og nu snorker hun næsten ikke merer. Det er ikke arveligt, man ved bare ikke hvor for nogen hunde er født med det, det er tit dem med et kort næse parti fik jeg af vide den gang.
    Men om man kan få noget spray til at tage lyden af alm snorken ved jeg ikke.


  • #3   9. mar 2008 Hej,

    Min Eilidh kan også snorke utroligt meget, men ved i om der er noget farligt i det...er der vel ikke?

    Ann


  • #4   9. mar 2008 Griner, nej tror bestemt ikke der er noget farligt i det.
    Dyrlægen har løbet hende igennem et par gange og siger, at det er fordi hun er så kort snudet....

    Synes bare det lyder noget voldsom nogen gange, men hvad har lært at falde i søvn til stereo- snorken.......griner




  • #5   10. mar 2008 smiley

    Ja, Eilidh snorker vildt højt. men guskelov ikke hele tiden og hun ligger og sover lige ved siden af mig.


Kommentér på:
Snorken......

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce