{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.552 visninger | Oprettet:

Trim-/klipning {{forumTopicSubject}}

Hej alle westie-ejere,

Er der nogle der har gode erfaringer mht. trimning/klipning af jeres hunde?

Min hund, Frida, skulle trimmes for 2. gang i dag, hun er 10. mdr., men jeg fik at vide at hun ikke kunne trimmes, da er ikke var nok ny pels under den yderste. Den nye pels var filtret nederst mod huden, så den nye pels kunne ikke vokse frem, og hvis hun blev trimmet, ville hun næsten ikke ha noget pels tilbage, og det ville jo være synd. Hun er lidt tynd-pelset, men ellers stridhåret, så nu skal vi vente 1 måned for at se om hun har fået mere ny pels så hun kan trimmes, eller om vi må blive nødt til at klippe hende. Men hun fælder bare helt vild, for den "gamle" pels er så løs.

Er der nogle der har nogle gode råd ang. trimning eller klipning, eller måske nogle der har prøvet lignende? Jeg er bange for at hendes pels ikke skal blive flot igen, så lad mig endelig høre fradig, hvis du har nogle erfaringer.

Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trim-/klipning
  • #4   11. mar 2008 Tak for jeres gode råd. Vi må forsøge at børste hende hver dag, så pelsen ikke filtrer sammen igen. Frida har fået den første hvalpe trim, og skulle jo så ha den næste, hvor vi fik at vide at hun ikke havde nok ny pels. Jeg må give min tillid til en professionel og stole på hendes råd, hvad enten det bliver klip eller trim.

  • #5   14. apr 2008 mine blir klippet:-) af mig selv:-)

Kommentér på:
Trim-/klipning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce