Gang i hende {{forumTopicSubject}}
sidste tirsdag blev Lupe klippet. Alt for kort desværre. Men firsøren sagde hun havde mange knuder og det ville gøre for ondt at rede dem ud. ( Men hun havde også mange knuder, har ikke været god denne gang til at holde hendes pels) Nåh men den 1 dag da hun kom hjem der var Lupe ikke så glad. Og hun frøs også. dagen efter er det altså sjovt at se hvor meget mere gang der kommer i hende, hun pisker rundt når vi går tur og laver fis og ballade.. Meget mere end hun plejer, Det er som om hun føler sig fri på en eller anden underlig måde. Da vi besøgte mine forældre var der også meget gang i hende og hun lavede mange sjove ting, som om hun lige sku vise sig.
Men nu er der jo så ikke ret meget havaneser over hende. Men hendes pels vokser jo ud igen, så glæder mig til hun bliver pjusket igen.. :o) og så kommer hun til frisøren lidt ofter så de kan hjælpe mig med at rede hende ordentligt i gennem når hun bliver langhåret igen. Så jeg kan undgå at hun bliver klippet så kort... Men det er altså sjovt som hun ter sig efter hun har været til frisøren...
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 507
nov 2007
nov 2007
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.348
Det med en kortklippet "lang-hårshund", der farer rundt og er lalleglad har jeg da hørt før. En af Penjos hilse-på-hunde her i nabolaget er en Lhasa Apso som er klippet. Ejeren fortalte mig, at han ikke gad det der "rederi" og da han var cirka 2 år opgav de og siden er han blevet klippet med jævne mellemrum. Faktisk mødtes vi i dag - han er iklædt den fineste forårs-frisure
Hvis du stadig ender med at vil have lang pels på Lupe, hvad så med at kontakte din opdrætter? De kan forhåbentlig give dig nogle fif til hvordan du holder knuder nede? Og ellers er de der råd med aften-hygge-redning et par gange om ugen ikke dårlige, det kan jo blive til aftenens højdepunkt for jer begge. Hygge til en glad kortpelset Lupe og dig fra os...
Penjo og Terese
nov 2007
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.348
Tillykke med at du er færdig med uddannelsen Ja, det tager jo noget tid i det sidste hug, kan jeg godt huske, selvom det er maaaange år siden jeg blev færdig
Og ender det med at du foretrækker Lupe kortklippet, "lalleglad" og fuld af "peps" - Ja så er hun jo stadig en havaneser. Det med investeringen kender vi vist alle... Som min mand siger, prisen for Penjo er det mindste - det er mere al tilbehøret fruen køber, der koster....
Godt forår til jer
nov 2007
nov 2007
Gang i hende
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside