første gang i hundepension {{forumTopicSubject}}
Hej.
Til jer der benytter hundepension engang imellem, hvordan gjorde I første gang? Havde I hunden på prøve en dag først? eller hvordan?
Har snakket med pensionen, og de siger hvis det er en glad og stærk hund skulle det ikke være nødvendigt, da Mille skal derud 3 dage på et stille tidspunkt hvor der ikke er så mange andre hunde, men vi er velkomne til at give hende en prøvedag derude hvis vi synes.
Problemet er bare det er en længere busstur for hende frem og tilbage, to gange på en dag så, så det skal kun være hvis det er nødvendigt. (Den dag vi skal have hende rigtigt derud bliver vi kørt i bil)
Hvordan har jeres hunde det med at være i pension, og hvordan opførte de sig første gang?
Puha, bliver svært at forlade hende, selvom jeg er sikker på det er en god pension vi har fundet.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.164
Sidste år i sommerferien var han i den dejligste pension i 12 dage og det klarede han til UG. Selvom ejeren deler hunden i hold når de er ude i løbegården ( eller her store marker med en badesø), kunne Rico med alle de andre, så han var rigtigt meget ude
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.164
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 298
Første gang min skulle afsted blev han også bare "kastet" ud i det. Men han syntes det er fantastisk. Jeg har fundet en super lækker pension hvor ejeren er vild med ham og vice versa.
Når han skal afleveres gælder det om at holde fast i snoren når jeg åbner bildøren for han springer ud og løber ind og syntes livet er en leg.
han siger intet til de andre hunde når vi går igennem "stalden" og går bare fint ind i sit bur.
Men han er træt når jeg henter ham igen..
okt 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 76
Er der nogen af jer der har erfaringer med Århus Dyrehospitals hundepension i Viby J? Det er nemlig der var har booket plads.
første gang i hundepension