{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Første gang... {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er første gangs hvalpe ejer, og jeg har virkelig mange spørgsmål.
Vi har i søndags hentet vores dejlige Finsk Lapphund Roxy hjem. Hun er en skøn hvalp med dejlig humør, men hun bider utrolig meget i fingre og tær. Jeg ved at det er en normal ting for hvalpe, men hvornår hører det op? Vi prøver at få fokussen over på hendes legetøj, og det virker da også men jeg har fået at vide at vi ikke må lege `vildt` med hende, da det er træning til kamp??
Hun er en kvik hvalp og kan allerede nu sætte sig på kommando og kommer 80% af tiden når vi kalder, men hvor meget må jeg forvente af hende?
Vi starter hundetræning på tirsdag, men jeg vil bare ikke `ødelægge` hende allerede nu.

Håber I kan besvare bare nogle af mine spørgsmål.

Med venlig hilsen
Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første gang...
  • #2   23. maj 2013 Tillykke med hvalpen!
    Jeg har heller aldrig forstået det med at man ikke må lege "vildt". Men som Krumme siger - ingen vrid, kun trække let. Der er jo også nogle små vapsetænder at tage hensyn til. smiley
    Jeg synes det har haft god effekt at stoppe legen, når hvalpen bider. Tilbyde legetøj og så fortsætte legen med det (der er det praktisk, hvis man "må" lege lidt trækkeleg). Dejligt at høre at I starter træning. Held og lykke med det!


  • #5   23. maj 2013 Tillykke med din hvalpebasse!
    Det er mega hyggeligt og mega hårdt at have hundehvalp...
    Vi har haft stor succes med gode tyggeben og senere (3-4 uger) rigtig ben med lidt kød på. Det stimulerer deres tyggelyst og skåner dine fingre.
    Find nogle gode tyggeben, som den ikke få galt i halsen, vi har brugt store politistænger, der er dømt til banditstænger hjemme hos os. smiley

    God fornøjelse!


Kommentér på:
Første gang...

Annonce