Tilmeldt:
18. sep 2007 Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
udstilling {{forumTopicSubject}}
Ih hvor var det en dejlig dag igår, jeg var på dansk gravhunde klub's udstilling i Stouby.
Det gik rigtigt godt, især var jeg glad for at min hanhunds små babyer blev henholdsvis bedste han og bedste tæve baby i langhåret miniature.
Min egen lille miniature langhårs pige blev bedst i racen og mine dværg drenge blev første vindere i deres klasser. min junior han blev sidst på dagen kåret som udstillingens bedste junior af alle gravhunde varianterne.
Udstillingen var godt planlagt og den blev åbnet med tale af en viceborgmester og jagthornsblæsning.
Vi hyggede os rigtigt godt, en masse snakken, drikken kaffe og spisning af god mad.
Der var også lotteri med flotte gevinster, jeg vandt desværre ikke noget.
Udvalget der stod for udstillingen havde også fået en masse ærespræmier og der var jeg glad for at få bl.a. en smedejernsgravhund og nogle lækre håndklæder , der nok var ment til brug til hundene, men de må vente til jeg har slidt dem lidt.
I skulle prøve at komme med en gang i fremtiden, det er sjovt, hyggeligt og også lidt spændende hvor langt ens hund kan nå
okt 2007
Følger: 68 Følgere: 64 Hunde: 5 Emner: 61 Svar: 685
jeg var der over og kigge der var rigtig mange søde og flotte gravhunde
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 92
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.107
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 428
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.250
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 92
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 92
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.250
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.107
www.hundeweb.dk
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 675
udstilling