{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Så kom sneen .... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen !

I dag kom sneen endelig Diesel og jeg har været ude og lege i sneen og hun nyder det.. Det er sjovt at se hende hoppe rundt og jagt de snebolde vi smider. og hun sidder og kigger op på snefnuggene der bare falder i tusindvis smiley
Hvordan har jeres hunde det med sneen ?


Go påske til jer alle ...
Fra Diesel og Vivi-Ann


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom sneen ....
  • #1   23. mar 2008 Ja det er så snyd.....her i Herning sneer det, men det ligger sig ik.
    Min hund eeeelsker sne:o)


  • #3   23. mar 2008 Vi har også fået en del men nu er det holdt op det bliver spændende om der kommer mere. Diesel har ikke lavet andet i dag end at vil ud og ind hele tiden. og det er mega irriterende 20 gang hun gør det, for hun fryser hurtig og efter 15 min. inde vil hun ud igen. :-q hvilket bliver irriterende i længten smiley men det er dejlig at hun er så glad for sneen...



  • #5   24. mar 2008 Ja jeg bor midt mellem jer, i Vejrum...
    Mester elsker også sneen, så vi har været ude og lege med Bonzo og Scago som også er her inde, da vi havde fået en lille morfar var vi ude igen, jeg har en ATV´er (4 hjulet crosser) som Mester bare syntes er SÅ sjov, så vi tog et par ture rundt på marken, tror han har løbet 20 km i dag. Da vi kom tilbage og jeg begyndte at skovle sne gik han helt af mok med at gribe det sne jeg smed og hoppede rundt i de dynger der var føget sammen. Så vi håber på at sneen bliver et par dage og at der måske er nogen der har lyst til at komme med ud og lege.


  • #7   24. mar 2008 Vi vil også gerne med ud og lege smiley

    Vi skal starte til hundetræning på onsdag i Vejrum smiley


  • #8   24. mar 2008 Jeg har først lige set nu at i gerne vil med ud og lege....

    Sabrina : Hvor i Vejrum er det i skal træne ? og hvem skal i træne ved ?

    Min MSN er :jan_lindgaard@msn.com så kan i da skrive hvis vi skal finde ud af noget...



Kommentér på:
Så kom sneen ....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce