4.807 visninger
|
Oprettet:
Hundefrisør {{forumTopicSubject}}
Hej til Jer Alle.
Bazoo trænger til en ordentlig gang vask og føn og lidt klip under og over poterne, er der nogen af jer der kender en rigtig god frisør ??
Jeg bor I Næstved, men jeg er villig til og køre mange km for at få en rigtig god frisør, og som tager den tid det tager ...
Hende der har klippet Bazoo før er han blevet uvenner med. Jeg tror at hun havde så travlt at hun bare har klippet i ham flere gange, og der vil vi ikke hen igen...
Håber i kan hjælpe med lildt fif ...
Dorthe
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 157
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 89
Hun virkede smadder sød og fortalte grundigt hvad hun gjorde og hvordan hun gjorde det.
Vi skal der ned i denne uge og jeg nok vende tilbage med en fyldig rapport ;o)
For det er da ikke langt væk.
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 39
Connie: Det er nemlig helt korrekt. Da jeg afleverede Bazoo sidste gang hos min tidligere frisør, troede hun at han skulle have med maskinen, og havde derfor kun afsat en time, og dum som jeg er afleverede jeg ham alligevel, skønt det skulle have taget to timer med kam og saks.. Jeg tror at hun har haft så travlt at hun bare har klippet løs og klippet i ham rigtig mange gange, så nu kan vi kun få klippet negle hos dyrlægen, og han er ikke vild med og blive klippet, bare de små totter af mig .. hmmm
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 507
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 55
Det er trods alt nok for langt at køre til Veksø, men til jer andre der bor tættere på, kan jeg som før varmt anbefale følgende link : Her kan I få ordnet hund, træne, gå til hvalpeleg ( hvalpeleg er også for ældre hunde af små racer onsdage 18-18.30- der får hundene rigtig udviklet deres hundesprog)
Lige nu kommer der 2-3 havanesere og det er jo altid meget sjovt, at møde andre havanesere.......
Nå men kig på hjemmesiden.........
http://www.dyreoasen.dk/
okt 2007
Tlf.
22266126
Chili skal der ned i morgen og skal nok fortælle hvordan det er gået.
sep 2007
okt 2007
Mette er rigtig sød og har en rolig personlighed, hun trimmede Chili lidt imens jeg var der og Chili var helt rolig.
Da jeg kom og hentede hende var hun glad men havde ikke super travlt med at komme hjem.
En rigtig god oplevelse.
sep 2007
okt 2007
sep 2007
VH Dorthe
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.348
sep 2007
sep 2007
sep 2007
okt 2007
I må vente lidt med billede af Chili, men de skal nok komme ;o)
sep 2007
- Maibritt. Ja, jeg var i Haslev, og sjovt nok er Hende Mette den første der klippede bazoo da han var lille ( ca 9 måneder ) , og hun er bare så sød så det er rigtig skønt at hun er gået for sig selv, og ikke er hos hende den "onde" mere.. Hi hi ....
sep 2007
maibritt gav du også kr. 700,- ????
Der er også et par billeder af den specielle kam / der skærer underulden af ..
sep 2007
Kan godt forstå at i skriver så meget herinde.. Det er bare så Hyggeligt.. hi hi ...
okt 2007
Men hvor er Bazoo bare lækker.
Jeg har nok ikke hørt ordentlig efter, for jeg synes hun sagde at hun enten kunne trimme hende helt til bunden eller en hvalpetrim.
Jeg valgte så det sidste og nu er hun meget korthåret, men stadig sød og lækker.
Det bedste er at hun er meget mere glad når vi er i skoven, da der ikke er en halv skov der sætter sig i pelsen.
Og så kan vi se hendes dejlige øjne.
Hendes pandehår var nemlig ikke blevet så langt at det kunne sættes op, sjovt nok når alt det andet vokser så hurtigt.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.348
sep 2007
Er der nogen andre af Jer der bruger den ??
sep 2007
Hundefrisør
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside