{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Gå tur {{forumTopicSubject}}

Hmm ville da lige spørge om i også havde problemer med jeres Dværg P når i møder andre hunde på gå turen.

Altså ved nogle hunde kan maxi: gø og lyde vildt aggresiv og knurre(snakke) Han er slet ikke til at styre, lidt pinligt synes jeg...

Jeg ved så ikke helt om det er hanhunde han kun gør det ved, fordi synes nu aldrig han gør noget når vi møder hunhunde. . der piver han bare lidt og så går han med videre.

Kan de virkelig lugte på lang afstand det er en han eller hun?
Eller forstår han ikke andre hundes kropsprog. . .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gå tur
  • #1   10. maj 2008 Zhiro gør også nogle gange, men for det meste er han lige lidt tilbageholdende til at starte med.

  • #2   10. maj 2008 Ja, ku måske være jeg skulle tag nogle RIGTIG gode godbider med næste gang, han interessere sig nemlig ikke for de almindelig fra dyrlægen, de der trainer snacks.. hmm Jeg ved så heller ikke om han er sur eller bare vil snakke hehe Dværg P har det jo med at knurre(Snakke) og han logre med halen samtidig med, hehe

  • #3   10. maj 2008 Zhiro knurre også meget når han leget med Chilly. Jeg plejer at stoppe ham når det bliver for meget. Når vi er til hundetræning er han meget beskyttende over for mig og kan derfor finde på at knurre af de andre.

    Når vi går tur og han gør, har vi af og til været heldig at folk stopper op og hildser på ham. Så plejer han at stoppe.

    Pølser i små stykker er et hit herhjemme.


  • #4   11. maj 2008 Cavi hun gør helt vildt, når vi møder andre hunde og trækker som en gal imod dem, men hun logrer med halen samtidig.
    Når vi så kommer hen til den fremmede hund, gør hun sig helt underdanig og lille... Ved ikke hvorfor hun opfører sig sådan, men det er rigtig træls, for fremmede mennesker læser hende som aggressiv og går til tider udenom os med deres hund. Og det er jo super ærgeligt fordi når man læser hendes kropssprog, så er hun bare superglad og vil hilse på den anden hund.


  • #5   11. maj 2008
    Sådan er mange dp'ere. Der er dog forskel synes jeg.
    F.eks kan jeg ikke forstå at folk misforstår Cavi.. Det er meget tydeligt at hun er glad og at hendes gøen er en udtryk for glæde..

    Lua kan også finde på at knurre og gø. Hun er blevet meget dygtig til at lade værre.. Hos Lua er det 100 % et tegn på usikkerhed. Tror hun tænker noget i stil med at uh ha jeg ved ikke helt om jeg tør hilse, så jeg gør lige lidt så jeg bare virker lidt stor og farlig..

    Jeg har gjort det at når vi ser en anden hund og Lua skal til at gø af den, så sætter vi os lige ned og kigger lidt på den anden hund. Jeg taler roligt til Lua om den anden hund. Fortæller hende at vi ikke behøver hilse men lige sidder og kigger på den anden fine hund.

    Det har hjulpet rigtigt meget og resulteret i at hun ofte selv vælger at smække måsen i jorden og så lige kigge hvad der sker i stedet for at gø.
    Generelt vil jeg helst ikke lade hende hilse på de hunde hun gør af. Fordi gør jeg det, jamen så er jeg jo selv med til at opbygge et gøritual omkring hilsen på andre hunde.


  • #6   11. maj 2008 Jeg vender mig også om og går den anden vej og så stopper han...Men er det ikke lidt forkert at gøre det?

Kommentér på:
Gå tur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce