Fynboerne

Fynboerne

Medlemmer: 187
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor tidligt??
  • #1   10. maj 2008 råder man overhovedet hvalpe til at komme i hundeskov?

Jeg ville ikke gøre det, du ved ikke hvilke hunde du kan møde og hvilken oplevelse din hvalp vil få..

• #2   10. maj 2008 det var nemlig os det om jeg først sku vente til han først var et halvt eller et år... og så ellers bare mødes til gå ture i snor

• #3   10. maj 2008 Louise - bestemt skal de da ud og opleve og møde andre hunde, jeg ville bare aldrig tage min hvalp med i en hundeskov.. Du ved virkelig ikke hvilken oplevelse hunden vil ende op med, måske er der en sur hund der.. måske måske en hel masse..

Jeg vil hellere finde hunde i min omgangskreds, hvor jeg kender både hund og ejer, og hvor jeg er så godt som sikker på hvad min hvalp vil opleve og hvordan den anden hund vil reagere og agere..

• #4   11. maj 2008 man hører om så mange hendelser i hundeskove med løse hunde der kommer farende hvor ejerne er komplet ligeglade og uansvarlige og selvom deres var løs og kom farende og bed så skylder de stadig skylden på ens hund der var i snor og hjælpeløst og ulykkeligt blev overfaldet. Så ville nok vente lidt og se om jeg kunne få den i leg med andre hvalpe eller hunde den kendte indtil da

• #5   11. maj 2008 Du siger da bare til når du får den nye hjem. Så vil mine gerne lege. Bor også i Odense.

Mht dit spørgsmål.
    Jeg ville nok vente lidt med at tage hvalpen med i hundeskov. Min lille Sweetie har til gengæld været med til ringtræning lige fra starten. Der har hun så fået lov til at snakke alt det hun ville med de andre hunde.

• #6   11. maj 2008 Louise
    Mine vil meget gerne lege med Charlie. Så hvor i Odense bor du? Jeg bor lige ved siden af Bilka.

• #7   11. maj 2008 det lyder rigtig godt.. det tror jeg vil blive rigtig godt hvis vi laver nogle play-dates, så han ikk blir helt overrumplet fra starten..
    jamen min lille ny (jeg har allerede givet ham navn og han hedder Macho) kommer os med til ringtræning fra starten.. ska jo både ha ham og shino med..

i ka forresten se ham her: http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=20772
    det er ham den lille røde..

Kommentér på:
hvor tidligt??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce