Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor tidligt ????
  • #1   27. maj 2011 Jeg startede med at lede da min tæve blev født, og var ved at give op flere gange fordi det er så svært at finde gode hanner. Hun blev parret da hun var 3 år gammel...så ledte næsten 3 år ialt....

• #4   27. maj 2011 bare alm. nysgerighed. hvorfor skal hun have hvalpe?

• #5   27. maj 2011 Jeg leder hele tiden efter hanner til mine tæver og hvilken han, der passer til hvilken tæve, tænker jeg over allerede når tæven er hvalp. At ham man i første omgang havde tiltænkt så ikke passer, når tæven er klar til parring, er så en ting man må forholde sig til, når det kommer. Derfor har jeg også gerne flere potentielle hanner i sigte til forskellige tæver.

Så bare i gang med, at lede efter en egnet hanhund. Allier dig GERNE med en erfaren opdrætter, der kan se objektivt på både han og tæve og hjælpe dig med det praktiske i parring, drægtighed, fødsel og opvækst.

• #7   27. maj 2011 Lige en info til jer alle her i tråden..

Hvis TS ikke svare er det fordi hun er blevet indlagt igen idag.. smiley
    TS er nemlig min mor..

• #9   27. maj 2011 Ved at hendes tæve lige pt, bestemt ikke skal have hvalpe.. Hun vil hellere bruge meget lang tid på at finde den helt rigtige han til hende..
    Om det så er 6mdr eller 3år der skal bruges.. Ved også at hendes tæve vil blive testet for alt hvad der kan og skal testes for før en evt. parring..

Desværre ved vi ikke om hun fortsætter med at blive indlagt, da det kommer an på om de kan få bugt med det der bliver ved med at komme i hendes hånd/underarm, eller om de fjerner den helt.. smiley
    Og ja så længe hun ryger ind og ud af hospitalet så bliver der ikke tænkt på parring..

• #10   27. maj 2011 Hvem af dem skal parres? smiley

• #11   27. maj 2011 Tilde.. Men først når den helt rigtige han findes.. Og der kan let gå laaaaaaaaaaaang tid..

• #12   30. maj 2011 Hey rolig nu ingen siger der skal parres og når det er vil hun blive tjekket for alt som en Lhasa Apso skal tjekkes for. Hun er kun lige blevet 1 år og ingen siger vi overhovedet finder en han som vi vil bruge.

At lave et kuld hvalpe, skulle være for bl.a at videre føre de gode gener i min tæve.

Men som sagt ingen der siger dette bliver til noget.

• #13   30. maj 2011 det gør vi allerede inden hunden er født.... ikke at vi der kan se hvad der vil passe til hendes fejl og mangler, men vi kan kigge på hanhunde med intersante stamtaveler der passer til hendes.... deter først når hun er så stor at vi kender hendes fejl, at vi rigtig kan begynde at spore os ind på den helt rigtige. Men så har vi allerede kigget på en del, som har den rette stamtavel, så skal vi "bare" finde den som også kan korrigere hendes fejl.... ikke let.. slet ikke let smiley

held og lykke i din søgen...

• #14   30. maj 2011 takker kære platugler

Kommentér på:
Hvor tidligt ????

Annonce