Hunde hygge tilladt næsten at skrive hvad man vil

Hunde hygge tilladt næsten at skrive hvad man vil

Medlemmer: 712
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

IHH veninder!!! IHH veninder!!!

Smider lige en brokke tråd, for nu er jeg bare en smule muggen... !

Min veninde brokkede sig for nogle dage over at jeg var kæreste kedelig, fordi jeg ikke gad med hende i byen. Det skal lige siges at jeg aldrig gider med i byen i kalundborg..

Nåå så ringer jeg til hende og spørger om vi skal ses i morgen formiddag(for det er lang tid siden vi har set hinanden), men nææ nej. Det kunne man da ikke svare på, for kæresten havde jo ferie og hvis ikke kan skulle noget kunne vi jo ikke ses.

Citat fra hende, "man skal jo tænke på sine medmennesker, sådan er det når man bor sammen" Så vi kan jo kun ses hvis han finder på noget at lave.. Hmm, så skal hun da ikke brokke sig over mig når hun selv er sådan.

Og hver gang man er sammen med hende, så skriver eller ringer hun konstant til ham. Eller også skal de lige mødes. Sådan er det altid.

Hvorfor kan man ikke give bare lidt slip, de bor da trods alt sammen, så de ses hele tiden. Og de kan ikke rigtigt lave noget uden hinanden. Hvis jeg inviterer hende i byen, så slæber hun altid kæresten med.

Er det okay at være lidt træt af det, ja det tror jeg vist nok...

UNDSKYLD mit sure opstød, blev bare lige lidt sur på hende over at hun er sådan.

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning og rydning af bed 2.230 kr.
  • Fuge ved toilet og vaskmøbel 1.999 kr.
  • Ophængning af 6 billeder, udskiftning af toilet bræt, ophængning af tre væg reoler 1.140 kr.
  • monter aquastop 1.000 kr.
  • Ublocking a clogged drain in the Kitchen 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IHH veninder!!!
  • #1   14. maj 2008 Hun er da mærkelig!!!!!!!!!

Men fyre er nogle små svin disse dage

• #2   14. maj 2008 Ja hun er ret mærkelig, især efter hun har fundet sammen med ham fyren.. De har lige købt fladskærm, men hun skylder mig 1000kr, som hun ikke mener hun har råd til at give mig... Ihh hun er begyndt at irritere mig ret meget.

• #3   14. maj 2008 Jeg keder sådan noget.....

Det er bare træls når ens veninde/veninder er sådan.. Jeg vil så lige sige at min veninde ikke bor med hendes kæreste men, alligevel er hun ved at være sådan...

• #4   14. maj 2008 Mia: vi kan da bare give hende et lille besøg smiley

• #5   14. maj 2008 Karina - Jamen det er fair nok at de er glade for deres kærester, jeg bruger også meget tid på min kæreste. Men siger da aldrig nej når de spørger mig om jeg vil noget. Det eneste jeg bare ikke gider er i byen her, og det gad jeg heller ikke inden jeg fik kæreste på...

Syntes bare det er latterligt at hun skal brokke sig over min opførsel, når hun er meget værre selv. Hver gang jeg er sammen med hende, så ender det med at vi mødes med hendes kæreste eller hun sidder og ringer til ham hele tiden.

• #6   14. maj 2008 mia - Hehe, nixen.. Bliver der problemer så ordner min fyr det med hendes kæreste. De arbejder nemlig sammen, så det er ikke så svært at få styr på det. Gider bare ikke ødelægge et venskab pga penge.

• #7   14. maj 2008 kan jeg godt forstå

• #8   14. maj 2008 Jeg er heller ikke ne der gider af gå i byen... og bor selv med min kæreste... Men min veninde er bare begyndt at hænge alt for meget ud med sin kæreste... de er begge mine bedste venner.. eller det var de... men nu ser jeg dem aldrig mere og hun kan kun brug min hvis der er noget hun ikke selv kan eller hun skal bruge noget tøj, eller f.eks. i morgen aften skal hun danse lance.. fordi hun er færdig på HH og der vil hun gerne have nogle gode billeder fra.. og hvem har det bedste Kamera... ja mig så jeg kun få lov til at tage billederen... '

Hvid det er det eneste man kan bruge til.. ja så rend mig

• #9   14. maj 2008 Karina - Sådan har jeg det også... Gider heller ikke at hun kun kan bruge mig når kæresten ikke har tid...

Mia - Ja syntes det er så surt at miste en veninde bare pga hun skylder en penge.

• #10   14. maj 2008 ja... men nogle gange er det bedre at give slip på dem og lade dem vide hvordan landet ligger... Der er massere af endre godt piger i danmark man kan få som veninde

• #11   14. maj 2008 kender jeg godt

• #12   14. maj 2008 Karina - Ja det har du ret i...

• #13   14. maj 2008 åhhh jeg har en bekendt der er ligeså træs bare på en anden måde hun køber modetøj og går i byen hver weekend men kan ikke give mig de 1300 hun skylder mig, før var det 1800 men forlangte 500 men dem blev hun nød til at låne af sigen far og weekenden efter var hun i byen igen så kan godt følge dig

• #14   14. maj 2008 Ditte - Ja det er mega irriterende at de ikke bare kan aflevere de penge, så det er ude af verden. Jeg ved hun lige har fået feriepenge, og spurgte hende om jeg ikke godt kunne få mine penge, men nææ nej. 1000 undskyldninger for hvorfor jeg ikke kunne få dem, men de kunne godt købe fladskærm til 7000 kr... Hmm det undrer mig.

• #15   14. maj 2008 ja det kan jeg godt forstå. seriøst vi skylder også penge (min mor) men hun får et fast beløb hver måned for at hun får dem og det er bestemt ikke svært at lave det sådan så det skulle de bare tage og gøre skulle de

• #16   14. maj 2008 Ja jeg er lidt ligeglad med hvordan jeg får pengene. Syntes bare det er tarveligt at hun kan være så ligeglad med at hun skylder mig penge, det er jo en smule egoistisk.

• #17   14. maj 2008 ja og 1000 er jo pænt mange penge for os der ingen har =)

• #18   14. maj 2008 Ditte - Ja lige præcis.. Men det er ikke så meget beløbet det drejer sig om, mere den måde hun gør det på.

• #19   14. maj 2008 En sådan type ville jeg ikke kalde en veninde, hun behøver da vel ikke sidde skødet af sin kæreste hele tiden.......eller er det bare mig!?

• #20   14. maj 2008 Jannie - Det er også sådan jeg har det.. Altså nu er de rimeligt nyforelsket, og er det også selv. Men derfor kan jeg sagtens tage lidt tid fri for kæresten for at lave noget andet. Men det kan hun åbenbart bare ikke helt. Må vel snakke med hende om det, så må vi jo se hvad der sker ved det.

• #21   14. maj 2008 vis så også sige jeg stortset altid er sammen med morten når han ikke arbejder men vi er jo sammen om Theis og når vi så ikke har ham vil vi jo bare være sammen og være kærester for det nåede vi næsten ikke at være for jeg var en meget ond kæreste da jeg var gravid =)
    men ja måden det bliver gjort på jeg syntes det er led

• #22   14. maj 2008 Ditte - Jeg er også rigtig meget sammen med Christian(min kæreste), eller stortset altid. Men når jeg så tager fri til veninderne så syntes jeg bare at det er irriterende at vi så skal have hendes kæreste rendende. Og hun blev sur på mig for noget tid siden, fordi jeg valgte at tage med Christian i stedet for at være sammen med hende og hendes kæreste.

• #23   14. maj 2008 ja det er møj træls

• #24   14. maj 2008 Ja rigtig meget, men det må hun jo om.

• #25   14. maj 2008 Man skal jo også passe på ikke at kvæle hinanden, hvis man er sammen dag og nat, og stort set ikke laver andet, ender det jo med at man til sidst ikke har noget at tale om.

Som veninder skal man jo også tænke på at man jo nok var veninder inden de kære mænd kom ind i billedet, og det skulle man jo også gerne være bagefter ik´. Det dummeste man kan gøre er at smide en veninde væk pga. en fyr. Måske kunne i snakke om det, og komme rigtig godt ud af det alle 4 hvem ved. Held og lykke med det :o)

• #26   14. maj 2008 Jannie - Takker... Ja det med os alle 4, virker ikke rigtigt. Og det har jeg også sagt til min veninde, og det er hun fuldt forståeligt med... ;o) Men ja vi burde gerne være veninder bagefter, hvis det skulle gå galt.

• #27   14. maj 2008 Hun må lære at løsrive sig lidt, I har da brug for en rigtig tøse snak engang imellem, jeg ville blive sindsyg hvis ikke der var plads til kvalitetstid med mine veninder.

Giv hende et spark bag i så I rigtig kan tøse hygge igen......de knejter render jo ingen steder :o)

• #28   14. maj 2008 Jannie - Nej det tror jeg bestemt heller ikke at de gør. Og hvis de gør, så er de ikke værd at samle på alligevel ;o)

Ja må hellere sparke lidt til hende...

• #29   15. maj 2008 Chevie - Og hvor kom det lige fra?

• #30   18. maj 2008 Chevie - Øhh nu tage rjeg den ikke på nettet. Skulle af med det, fordi det virkelig gik mig på. Og som jeg også skrev længere oppe.

Citat: "Må vel snakke med hende om det, så må vi jo se hvad der sker ved det."

Kommentér på:
IHH veninder!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce