{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

mærkeligt spørgsmål om øre.. {{forumTopicSubject}}

Faktisk syntes jeg ikke det er så hårdt som jeg forventede, det at få en hvalp. Hun er rolig, mild og utrolig nem og lærevillig. Hun er også aktiv, bandit, legesyg og en kæmpe kylling he he (bange for alt hun ikke har set før) Her på det sidste har hun virkelig knyttes sig til os, hvor hun før var bange og stak af følger hun nu "flokken" selv om hun er bange. Hun er desuden utrolig glad for mad, så træning er bare en leg med guf i hånden. Hun ville jo slet ikke gå tur, men efter vi kun giver frokost og aftensmad imens vi går tur, går det som en leg, så mangler vi bare at træne hendes angst for biler :-). Nå det var jo et spørgsmål om øre, hendes venstre øre har rejst sig eller hvad det nu hedder. Vidste godt at feks andre hunde racer med spidse øre rejser sig op, men gør de det også på iu. det står selvfølgelig ikke op i luften. Hun ser helt så sød ud med kun det ene øre oppe.
Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkeligt spørgsmål om øre..
  • #1   18. maj 2008 he he du misforstår mig vist. Det står ikke lige op i luften, det er bare sådan rykket op altså halvdelen af øret og så længre frem. Man kan se det på et af de nye billeder jeg har lagt ind, det hvor hun ligger på græsset.
    camilla


  • #2   18. maj 2008 Nej undskyld, det billed hvor hun ligger med den røde bold.

  • #3   18. maj 2008 Sirius er da fin - altid :-)) Og ørene virker rigtig godt!

    Det er da noget værre med Azimut - de vender da helt forfærdeligt ind imellem - men det vokser han nok fra. Til gengæld så virker de ikke - han hører som..... Gæt selv. Det er lige som med hans bakgear - det virker heller ikke.

    Ingen grund til bekymdring Camilla - jeg havde nær sagt, sådan skal de se ud på det tidspunkt.

    Og hvad med dine egne øre Tina - hvornår har du sidst set på dem??

    Griller vi i øvrigt lørdag her ude?? I så fald skal du måske tage bur med, så spærer vi bøf-stjælerne inde i baghaven, mens vi andre sidder på teresssen - teressevarmeren er sat op og virker!


  • #4   19. maj 2008 He he ... helt almindelige hvalpeører. Du kan tage det helt roligt, og håbe på at det går over. Som Tina siger, så laver Sirius altså stadig hvalpeører, selv om han er 2 år. Især når han vil lege, eller bare skal charme sig ind på nogen ... det er SÅ fint.

Kommentér på:
mærkeligt spørgsmål om øre..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce