{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Se denne hund og ejer! {{forumTopicSubject}}

Jeg har kedet mig lidt her til aften så jeg har brugt lidt af tiden på youtube og se hvilken inspiration jeg har fundet til jer cavalier ejere! smiley
For fanden det er en dygtig lille hund, og mindst lige så dygtig ejer! Og ejeren er kun 15 år gammel!
Imponerende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=4maD9hidPug&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=HYA3YgMdvrk
http://www.youtube.com/watch?v=UhsGlnIO22U&feature=related

Og nu skal jeg nok lade være med at fylde hele jeres forum op hehe ;O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se denne hund og ejer!
  • #1   20. maj 2008 Imponerende

Dejlig kontakt mellem ejer og hund

• #2   20. maj 2008 Hvor er den bare dejlig, der er vist ingen tvivl om at den hund elsker sin ejer, og omvendt.

• #3   20. maj 2008 Nuii jeg smelter jo helt. Hvor er den bare skøøøøn. :o)

Snøft jeg vil have cavalier igen.

• #4   20. maj 2008 Tanja - hehe så forestil dig mig som aldrig har haft en! Hvor meget tror du så ikke jeg vil have en nu? =) Men jeg kan godt forstå dig, det var også tragisk med Lucky smiley

• #6   20. maj 2008 Ja det var godt nok trist. Et meget hårdt tab. :o(

Men det må da også klø noget i fingrene på dig. :o)
    Det er også bare ultimativt den dejligste race, og jeg skal også selv have en, når Buddy bliver ældre. En gang cavalier, altid cavalier tror jeg :o)

• #7   20. maj 2008 Tanja - ja du kan tro det klør hihi... Af sind er min nuværende hund Mollie 100% samojedhund med alt det indebære. Så det er ikke altid lige let når noget nyt skal indlæres, men jeg synes faktisk vi har gjort det godt. Når hun har lyst er der ikke grænser for hvad hun kan, men gider hun ikke kan du lige så godt droppe det hehe.
    Så jeg kunne godt forestille mig det ville være væsentlig lettere med en cavalier smiley Men jeg glæder mig til den dag jeg kan sige velkommen hjem til en lille cavalier hvalp smiley

• #8   20. maj 2008 godt nok er cavalierer kendetegnet ved at de jo er selskabshunde, og også eeeeelsker at fornøje sin ejer, og i beskrivelsen står der: lever for at tilfredsstille sin herre.
    Men lydighed er ikke lige cavalierens stærke side.
    Jeg vandt godt nok en 1. plads med Bergkamp og 4. plads på 2. holdet... men jeg trænede også dobbelt så meet som f.eks. labrardor ejerne og schäfer-ejerne.
    Men de er fantastiske til agility! Det ligger mere i dem.

Husk: det kan sagtens lade sig gøre... men bare fordi de ikke er karakteriseret som selvstændige, ligesom andre racer, så sluger de ikke ligefrem lydigheds-kommandoer. smiley

• #9   22. maj 2008 Årh Karina, du har da vist bare aldrig set Mingus til lydighedstræning smiley
    Vi skal snart til vores første konkurrence, og ligger da i toppen på vores hold! Vi træner så også næsten hver dag.

• #10   22. maj 2008 Louise:
    Skriver jo også at det sagtens kan lade sig gøre! Vi lå jo også på toppen af vores hold.. men det kræer en EKSTRA indsats... der er altså ikke lige så lærenemme som f.eks. labbere eller collier. Lydighed ligger ikke på samme måde i generne.
    Jeg snakker også generelt... undtagelser kan man altid finde...
    det er bare så man ikke bliver skuffet hvis man tror cavalierer er født til lydighedstræning, det er de altså ikke.

• #11   24. maj 2008 Min erfaring er faktisk, at deres tendens til ikke at stresse som f.eks hyrdehundene ofte gør, er med til at gøre dem nemmere at arbejde med. Jeg kender mange hunde, som er virkelig dygtige, men der skal virkelig arbejdes meget med dem, fordi de så nemt stresser.
    Jeg tror lidt det er en fordom der gør at man ikke ser cavalierer så ofte til lydighed, men mere agility. Og så selvfølgelig at dem der virkelig går op i det, køber en brugshund fra starten.

• #12   24. maj 2008 maybe... bøgernes beskrivelse ag cavalieren passer bare meget godt på Bergkamp.
    De skriver bl.a. at cavaliererne er lidt langsommere til at lære at tisse udefor end andre hunde... nu har jeg jo ikke haft andre racer, men Bergkamp var ret lang tid om at lære det.

Jeg ved ikke...
    min oplevelse passer bare meget godt til bøgerne... men nu er der jo heller ikke blever skrevet så forfærdelig mange...
    måske det er på tide at få skrevet nogle flere og mere opdaterede? smiley

Kommentér på:
Se denne hund og ejer!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce