Vores bedste venner

Vores bedste venner

Medlemmer: 1.168
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hoster?
  • #1   6. jun 2008 ring og spørg dyrlægen... er han ellers frisk nok?

• #2   6. jun 2008 Han er super frisk, den samme og det hele..

• #3   6. jun 2008 okay... altså hvis chika begyndte på det ville jeg nok lige give dyrlægen et ring... bare for at være på den sikre side... det koster jo ikke noget... måske er det kennelhoste men årstiden er ikke lige til det og jeg mindes ikke at chika hostede slim da hun havde det sidst... det lød dog næsten som om hun brækkede sig nogen gange.. ret voldsom hosten...

jeg ville helt sikkert lige spørge dyrlægen også her op til weekenden så du kan få klarhed over hvad det kan være.. smiley

• #4   6. jun 2008 Jep, siger det lige til min moar.

Ja fuldstændig, det lyder som om han brækekr sig..

Kennelhoste, hvad er det?

• #5   6. jun 2008 jeg er ikke helt 100% sikker på hvad kennelhoste er men det er en virus tror jeg nok der går ind og gør et eller andet så hunden begynder at hoste... det bliver kaldt kennelhoste fordi det ofte er noget kenneler er meget pleget af i perioder og det smitter rimelig meget... så hvis det er det skal han holdes i ro og fra andre hunde så han ikke smitter andre... men igen dyrlægen ved mere end jeg gør.. smiley

• #6   6. jun 2008 Ok, Mange tak for hjælpen,, så kommer der nok lige et rind forbi dyrlægen (;

• #7   6. jun 2008 •Buller+Britt<3 • hvis i har den mindste tanke om det er kennelhoste, så ta til dyrlægen. Og den må ikke komme i kontalkt med andre hunde, da det er smitter som bare p....., det vil sige luftning i egen have.

Det fik vi at vide af vores dyrlæge, det 3 ekstrem hårde uger.

Men vi håber det bedste.

• #8   7. jun 2008 Lene H.: vores dyrlæge gjorde da noget da vores havde kennelhoste, han fik slimløsende tabletter.

Kommentér på:
Hoster?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce