Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
907 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hejsa venner hejsa venner

hejsa venner hvor kommer i fra og hvad for hund har
også vide

vors nav er bente og jan nymark
by chr-feld
vors hund heder king og det er en boxer han på 3 århan er en lale glad hund og er tiger stibet har lidt hvid på brøst kasse så er det bar med at komme igang med og skive venner

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hejsa venner
  • #3   8. jun 2008 Hejsa...
    Vi hedder Anne og Thomas og bor i Taulov.
    Har en Islandskfårehund ved navn Kato han bliver et år den. 07.07.08 så der er ikke længe til :0)

• #5   8. jun 2008 Hejsa.
    Jeg hedeer Hanne og bor i Augustenborg. Har 2 papilloner + pt 4 hvalpe, hvor de 3 lige er sat til salg.

• #6   8. jun 2008
    Mojne!!!

Hedder Carina, kommer fra Aabenraa. Har Basse (papillion) og han bliver 1år d.22.06.08 -ikke lang tid til jo, en super skøn vovse :o)

• #7   9. jun 2008 hej hej allesammen
    Ja, vi bor lidt udenfor åbenrå, og vi har to dejlige vovser smiley
    Der er charlie på 7 år, en rottweiler og så lille alma på kun 4 måneder som er shar pei smiley
    Dejligt at se der er gang i gruppen, det er jeg glad for..smiler smiley

• #8   9. jun 2008 Hejsa..

Michelle & René..
    Bor i Ansager med to dejlige Schæferhanner (1-5 år).

• #9   9. jun 2008 Hej, jeg hedder Anette, er 36 år og bor i Broager med min mand og vores 2 piger på 9 og 11 år. Vi har 2 skønne Australske kelpier. Dingo på 10 år og Diesel på 1 år.

• #10   9. jun 2008 hejsa jeg hedder Gitte og har goldie en dejlig blanding af labrador

• #11   11. jun 2008 Hej alle..
    Vi hedder Torben og Karina. Vi bor pt lidt udenfor Haderslev, er begge født og opvokset i Haderslev.
    Vi har vores blandingstæve Freja på 3 år og vores rottweiler på 20 måneder. Derudover har vi en kat, kanin og et marsvin.. Og en masse uønsket fluer..:o)

• #12   11. jun 2008 Halløj til alle c",)
    Vi hedder Tina & Johnni. Bor lidt syd for RIbe i Gl. Hviding og kommer begge fra Sjælland, men mødte hinanden på bilgalleri.dk (længere, men lykkelig historie)..
    Bor på en gård som min mester ejer og her har vi 700 slagtesvin..
    Jeg bliver falært landmand her den 25 juni 2008 og Johnni er udlært bygningsmaler og udlært vognmaler/autolaker..
    Vi har lille Shellie på pt. 7 mdr som er en Siberian husky.. Hun er en super dejlig ballade mager.. (hun er lige blevet storesøster den 9/6-08)..
    Jeg, Tina, opdrætter også Maine coon (verdens største tamkat) og har killinger tilsalg..
    Mange hilsner fra os

• #14   11. jun 2008 hejsa...
    jeg hedder Tina. er 22 år. bor med min kæreste, vi har en lille yorkshire terrie.

• #15   11. jun 2008 og kommer fra Bredebro, tæt ved Tønder.. smiley

• #16   11. jun 2008 Hej =)

Jeg hedder Lena.. Jeg bor i broager sammen med min dejlige kæreste og vores hund Tyson som er 8 måneder (labradore..)

Kommentér på:
hejsa venner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce