{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Veninde slået ned! {{forumTopicSubject}}

Ja. Puuh det er sQ ikke rart når det sker^^

I får lige hele historien:
Det startede med at min veninde (Vi kalder "X") havde været sammen med nogen veninder i weekenden, hvor der pludselig var nogen der mistforstod noget, og blev gal på X. Der skete ikke så meget i den omgang, og da X er ret stærk (Både fysisk & psykisk) skadede det ikke så meget, og hun kom både i skole i dag og i går. Men så i dag midt i spisefritkvarteret, var mig og min anden veninde på vej ned til byen (2 min væk) efter et par film og noget mad. Da vi kom ned i gangen på vores skole så vi X og to andre piger fra klassen over os (Vi kalder "A" og "B") det skal lige siges at disse to piger kan man ikke kalde normale, - mildt sagt. Da jeg ikke rigtig har styr på hele X veninde kræs troede jeg at A og B stod og trøstede hende med det der i weekenden, da de sagde: "Ej slog de dig!?" Med lidt chokerende stemme, og X sagde heller ikke noget til os.
Men da mig og min veninde så kom lidt væk fra skolen, kom X pludselig løbende mod os. Hun spurgte hvor to af mine andre veninder var henne (De var også nede i byen) Der græd hun ikke, men man kunne alligevel se på hende at der var noget galt, så da vi spurgte hvad der var galt, begyndte hun pludselig at græde! Vi spørg jo self hvad der er galt, og hun begynder at forklare: A havde prøvet at lave kvæler tag på hende og sparket hende og nive hende. Hun var jo self løbet væk, og havde set os gå ned i byen. Vi tog så med hende op på kontoret og hun fik ringet til sin mor der fik ringet til politiet.
Så sidst på dagen kom der 3 politi betjente og snakkede med X og A (B havde ikke gjort noget)
Jeg har så ikke hørt hvad der ellers er sket, da vi havde fri der, og inspektøren tvang os til at gå..
Jeg har ind til videre ikke fået fat på hende, men jeg forventer ikke hun kommer i skole i morgen.. Er bare bange for at der sker hende noget da A kender ret mange 'farlige' mennesker:/

Puuh godt at komme ud med!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninde slået ned!
Kommentér på:
Veninde slået ned!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce