621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

syg? syg?

Laver lige et indlæg for en veninde:

Hun har en hvalp der er blanding i mellem en Dansk/svensk gårdhund og en fox terrier. Som hun har købt for halvanden uge siden ca.
Men da han her i mandags skulle være alene hjemme, havde han åbenbart været så ulykkelig og bange at han havde slået poten og haltede. Dyrelægen mente at hvalpe tit har ondt af sig selv, så det er ikke noget.
Men den halter altså stadig(søndag). og natten til søndag tissede den i sengen, som den ikke plejer. og er meget træt, og idag lå han i sin kurv og lå ned og tissede.
- Hvad kan der være galt? er det måske pga. smerter i benet eller?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syg?
  • #1   26. okt 2008 Okay så..
    Hun havde ringet til dyrelægen, hvor efter de sagde det i telefonen.
    Siger jeg videre til hende, tak for hjælpen smiley

• #2   26. okt 2008 ja det har vi tjekket.
    Regner da med det var en dyrelæge og personen sagde at hvis det ikke var væk om en uge skulle hun ringe igen.

• #3   26. okt 2008 Er også spændt på hvad resutatet fra dyrelægen lyder på.
    For hvis der virkelig er noget med den fod, så er det godt nok uforsvareligt!!
    Ja må jeg vidst hellere råde hende til.

• #4   27. okt 2008 Din veninde skal FÅ EN TID hos en anden dyrlæge og få den hvalpe checket igennem.
    En ugen er satme lang tid, hvis hvalpen har blærebetændelse - de er langt mere sårbare end voksne hunde. Din veninde skal bestille tid til et sundhedscheck.

I øvrigt forstår jeg ikke, at folk ikke får deres egen dyrlæge til at lave en ganske almindeligt sundheds check når man har fået hvalpen hjem. Jeg har altid købt hvalpe der havde fået sundhedscheck af opdrætters dyrlæge og med sundhedsbog, men alligevel har jeg været hos egen dyrlæge inden for et par dage.

• #5   27. okt 2008 Hvad dælen er det for en udtalelse fra en dyrlæge?....Hvalpe har ikke ondt af sig selv og spiller skuespil for at få ynk og medlidenhed....Hvad pokker er det da for noget snak :-((

Hvis hvalpen halter har den ondt, og så er der sket et eller andet som givet vis kræver at en dyrlæge ser på det.
    Så vil jeg da også anbefale at man kontakter en anden dyrlæge. Den skal da ikke gå rundt en hel uge og have ondt.....

• #6   27. okt 2008 Hun ringede idag til dyrelægen, hvor efter de sagde der først var en tid igen på onsdag, og hun tog i mod den.
    Men Så snakkede jeg med hende og overtalte hende til at ringe til dem igen eller et andet sted hen, fordi det virkelig var akut..
    da hun så ringede igen til samme sted, og forklarede at hun mente ikke det kunne vente til onsdag, fik hun en tid med det samme.
    Og ved dyrelægen blev resutatet at han havde brækket benet 2 steder, og mulighederne var en opration til 10.000 eller aflivning. Og så sagde han sgu at der havde været større muligheder hvis de var kommet den mandag det skete.. FLOT!!

• #7   28. okt 2008 ja sådan har jeg det også..
    Men gør hun ikke, hun vælger at få den opereret der...

Kommentér på:
syg?

Annonce