{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

hjælp mig! (ikke hunde) {{forumTopicSubject}}

hejsa.. alle jeg har oprettet et emne før om det samme i e´n anden gruppe og en rigtig sød person har prøvet et hjælpe mig og det gik fint i en uges tid men nu er det bare tilbage og det er bare endu være

det er lidt svært at sige så opent men ved ikke hvad jeg ellers skal gøre

jeg har på en måde kærestesorg.. altså vi var ikke kærester men skide gode venner og nu har han på en måde forladt/ svigtet mig

når jeg læser symptomerne på kærestesorg kan jeg gendkenne det hele
_____________________________________________
Kærestesorg er sorgen over at miste den person, jeg elsker og har været elsket af.

Kærestesorg kan opleves som en meget sammensat og besynderlig følelse. Det er mange følelser blandet sammen, og du kan blive forvirret over dig selv. Det ene øjeblik kan du være glad og tro på, at der måske bliver et forhold mellem ham eller hende og dig igen, og det næste sekund er du ked og sur, og kan ikke se nogen vej frem. Følelsen af at blive forladt, vraget og kasseret er helt sikkert noget af det allersværeste, når vi oplever at et kæresteforhold ophører. Både vrede over at blive forladt, men også følelsen af total ensomhed.

Jeg er sådan én, man går fra.
Jeg er ikke god nok til ham/hende.
Jeg er ikke værd at elske.
Jeg duer ikke til at være kæreste.
Det er pinligt at komme til at græde.
______________________________________-______
når jeg er alene høre jeg sørgelig musik og nogle gange begynder jeg at grade ellers har jeg bare utrolig meget vand i øjnene

han har ændret sig til en anden person og nogle gange er han bare den dummeste men andre gange er det som om han bliver den gode gamle sig selv igen... ham jeg elsker...

selvom han kan være så dum så elsker jeg ham stadig og kan ikke forestille mig at elske en anden... jeg ved ikke hvorfor jeg elsker ham når han har ændret sig men det gør jeg!

jeg kan ikke forstå hvad det er der sker med os... for 2 månder fortalte jeg ham nogle store hemmelig hedder fordi jeg var 100% sikker på at jeg kunne stole på ham.. men nu ved jeg snart ikke

men jeg elsker ham stadig og jeg ved ikke hvorfor
jeg føler mig forlandt og svigtet og ensom...
når jeg høre sørgelige sange sammenligner jeg det med mig selv og nogle gange er der bare så meget i en sang som give mening og kommer til at græne
men jeg kan ikke glemme ham og jeg elsker ham
jeg tænker på ham hele tiden og nogle godt ting og andre at jeg føler mig ensom og det

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg har det så mærkeligt lige nu

er det normalt det her eller er det mig der er tosset eller er det bare det at blive teenager ?

HJÆLP MIG !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig! (ikke hunde)
  • #1   12. jun 2008 ved den er lang men pleas læs den...

  • #2   12. jun 2008 tak for dit svar karin smiley

    og jo jeg har nogle gode venner som jeg kan støtte mig op and og en som jeg forteller alt til men har ikke fortalt hende dette da jeg ikke ved om hun ville kunne forstå det.. har nogle gange været lige ved at sige det men så kunne jeg bare ikke...
    en anden har jeg snakket lidt med det men ikke på den der rigtige måde hun har engang godt kunne lide ham men det var ikke i så lang tid... men vi snakkede bare lidt om at han har ændret sig osv.. men jeg har aldrig vist mine følser på den rigtig måde over for nogle...
    ved ikke hvordan jeg skal lige det til dem...
    og jov prøver også på at nyde mine teenage år... smiley og det skønt at være teenager.. smiley
    men det ikke altid lige nemt...


  • #3   12. jun 2008 ja det jo lige det
    har jeg også tænkt på
    men..!
    det lidt svært.. han er jo lige som alle de andre nu.. jeg er jo kun 13 år så det med at gå en tur er ikke lige det.... det ville han bare sige til alle de andre og næste dag ville hele skolen vide det! smiley

    vi snakker da også sammen det da slet ikke det... det bare det at han har forladt mig på en måde... vi havde noget specialt sammen og det væk ? han kan lide en anden

    så alt håb er stort set væk

    åhh... begynder at tude...
    hvorfor mig!


  • #4   12. jun 2008 Stine du tænker sikkert værre og begynder og græde.. Det ka' jeg giodt forstå..:-( det er også sørgeligt.. for to timer siden var jeg selv i pubertet problemer.. Hader det.. Nej jeg nyder sku ikke att være pubertetsbarn og når jeg har oplevethvorfforfærdelug Johanne(min storsøster er 18 nu) var da hun var i puberteten puhaaaaa.. Håber ikk' jeg bli' sån' men det gør jeg nok stakkels moar.. Minn storbror var slet ike så slem det var svært at mærke han var i pubeteten..:-).. Skulderklap til dig og go' bedring..:-)

  • #5   12. jun 2008 ja det ikke nemt...
    og takk


  • #6   13. jun 2008 Kom ligetilbage og huskede den første tætte kæreste jeg havde da jeg var 16 et halvt. vi havde en meget aktiv sommer sammen, og en del sammen selvom vi boede i hver sin by. jeg skulle så på efterskolen igen efter sommerferien, og en måned efter tror jeg sådan ca. var det hans fødselsdag, jeg ringede og havde købt en gave til ham. det var hans kammerat der tog telefonen. han sagde hahaha han gider da ikke dig mere.. ok:( underlig måde sagde jeg kan jeg ikke snakke med hams selv.. der vrar pige tøse fnisen i baggrunden.. det sagde ejg i telefonen, og fik at vide at han ikke ville snakke med mig for han havde fundet en anden. og igen blev der grinet af pigerne højt i baggrunden.
    da blev jeg så gal at jeg sagde Fuck ham, den idiot. sådan vil jeg ikke behandles. og så havde ejg så et år uden en kæreste... men livet er alligevel sådan at der kommer en ny og måskje flere hen af vejen.. og nogle bedre end andre.. Ihvertfald har jeg oplevet ægte kærlighed siden faktisk to gange 9 år og 5 år med en anden. Livet er en sjov legeplads og læreplads. Det handelr også om at finde ud af sig selv og kunne lide sig selv , samt at være god ved sig selv, så man kan finde en der kan se det gode man jo viser når man er god ved sig selv;)


  • #7   13. jun 2008 En sang jeg rigtig godt har kunnet bruge et par gange har været: rejs dig op og kom videre af danser med drenge.. den er god når man ikke gider sovsen mere;) den er også kærlig på en måde

  • #8   13. jun 2008 Tiden som teenager er lang og hård ved én. Både på godt og ondt.. Desværre indfinder der sig også kæreste sorger. Men der er ikk andet for end at komme op på hesten igen. Nu er du meget ung og har derfor en god fremtid foran dig, med både op og nedture.

    Men kom op på hesten igen. Tag en aften med stor selvmedlidenhed og masser af slik og så ellers kom ud af fjerene dagen efter.


  • #9   15. jun 2008 mariann... : ja kan godt forstå du blev sur...
    og takk smiley

    maiken : ja det hårdt at være teenager selv om jeg ikke har været det så læge...
    men ja jeg må bare komme vidre.... selv om det er svært...


Kommentér på:
hjælp mig! (ikke hunde)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce