{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det ikke utroligt!!??
  • #1   16. jun 2008 Har set den .. må man sige grimme ord herinde ?? Kent ,... ??? GGG
    Men har dog ikke set den annonce hvor hun søger ny hund

• #2   16. jun 2008 Ja den sidste idiot er ikke født endnu ..
    Men hun skammer sig nok ikke engang

• #3   16. jun 2008 Jeg har bemærket en træls tendens i markedet. Der er MANGE som skiller sig af med deres hunde, og de er max et halvt år. Er det mon sælgerne som ikke får spurgt ordentligt ind til køberne, eller køberne der bare vælger en "nuttet" hvalp uden at tænke over voksen størrelse, behov for aktivering m.m.?
    Hvor er det bare trist altså...og så hende her med annoncen, rottweileren passer ikke til boligområdet??????!!???

• #4   16. jun 2008 Farveladen.

Seføli. Som min "tidligere-papdatter" sagde til sin mormor: Man kun bande hvis man virkelig mener det!! Det siger Kent nemlig. hehe

Det er uhyggeligt at folk samligner sin vase med en hund!! Er folk blinde eller hvad!!?? Og igen Farveladen, hold kæft, hvor kunne jeg godt tænke mig at der fandtes noget dyrepoliti af en ard!!!! De ville nok ikke tage sig at det. Men det kunne være at folk tænkte sig noget mere om...!

• #5   16. jun 2008 Lotte.

Jeg så den godt nok! Hun skulle slettes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #6   16. jun 2008 stakkals hund... og den kommende.... måske den heller ikke passer ind når den bliver eldre...

• #7   18. jun 2008 Der ser man igen en der ikke har sat sig ind i tingende, før de kober en hund. Det er sku hunden der taber næsten hver gang. Man skal huske på at det er et levende væsen man anskaffer sig. Og det med at den ikke passer ind i et villakvater det er sku noget vrøvl, det går da fint med mig. Vi er fuldt accepteret i vores kvarter. Mine naboer kikkede godt nok noget da de så at det var en rotte jeg havde anskaffet mig, men nu har de set at det er en dejlig hund. Vi kan næsten ikke få lov at gå uden alle vil klappe ham.

• #8   18. jun 2008 HØRT Lars!

Jeg fatter ikke at folk køber hunde (eller andre dyr for den sags skyld) som "impulskøb".

Vedkommende er ved at byde ind på en hund i markedet som er 6 år gammel og en stor blandingshund. Hun skriver at en af grundene til at hun vil have den er at den kan være alene hjemme.
    Hmm..så var det måske det som var det virkelig problem med rotten??

• #9   19. jun 2008 ""Damn , var det en Rottweiler jeg købte"" .. tis , så må jeg da hellere sælge dyret igen .. og finde en anden hund der passer bedre ind i systemet ..
    Ved ikke hvad der sker i folks forstyrrede hoveder ..

Kent ....

Syns` fakkertalt det er meget nødvendigt at bande rigtig tit så smiley .. hehe

Kommentér på:
Er det ikke utroligt!!??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce