{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Afslutnings stævne {{forumTopicSubject}}

Var til Hundestjernens afslutningsstævne i går, og jeg er riiigtig stolt af Panda smiley

Der var et eller andet på banen, som tiltrak sig opmærksomhed (godbidder eller dyredufte) og Panda reagerede næsten ikke smiley
Vi får først resultaterne på fredag, ved klubbens afslutnins "fest", så jeg venter spændt!

Ved agility, lavede vi vist ikke mere end 1 fejl, og det er meget mindre end de fleste andre, da de jo fik mange fejl, fordi deres hunde var travlt optagede med at snuse...

Ved spring havde vi en misforståelse, så han røg forbi spring nr. 2 og derefter forkert over spring nr. 3, men jeg ved ikke om det tæller som diskvalifikation (der var jo lidt mere lempelige regler i begynderklassen ;-P ). Det var den eneste fejl der.

Han var også MEGET hurtigere end han normalt er ved træning, så tror vores tider er helt gode...

Vi deltog også i Rally-O, og selvom Panda var meget distraheret lidt i starten på banen (meget forståeligt, med alle de fremmede hunde og mennesker) så kom vi kraftig tilbage i slutningen af banen. Men vi havde nogle 3 point fejl, fordi vi lavede en del opgaver om, men det er trods alt bedre end 10 point fordi opgaven ikke var korrekt udført...
Men jeg har ingen anesle om hvordan det gik de andre (vi var kun 3) så jeg ved ikke hvordan vi ligger i forhold til dem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afslutnings stævne
Kommentér på:
Afslutnings stævne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce