{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Bellas første løb {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er Bella jo så kommet i hendes første løb.
Hun er begyndt at kravle steder hen som under bordet og under sengen, og hun kan simpelthen ikke lokkes frem, kun efter lang tid med en godbid. Jeg ved ikke om det er fordi det er fordi hun er i hendes løbetid og det har nogen sammenhæng, men hun er i det hele taget meget stille og ikke så vild som hun plejer at være. Hun gider ikke rigtig at lege eller sådan. Kun når vi er ude. Men så snart vi kommer ind af døren kravler hun ind under spisebordet og ligger der og ser ked af det ud.

HVad kan der være med hende?? Hjælp :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bellas første løb
  • #1   20. jun 2008 mange hun hunde, når de kommer i løbe tid, ved de ikke hvad det er, og kan virke skræmte over det.. du skal bare se næste gang hun kommer i løbetid, så vil hun være anderledes... ikke noget at være urolig for...

• #2   20. jun 2008 det er meget normalt at de reagerer sådan ved deres første par løb... giv hende lidt tid til at finde ud af at der ikke sker noget ved at hun også er sammen med dig imens hun er i løb... hun føler sig nemlig meget sårbar de første par gange...

• #3   20. jun 2008 Ja, det kan jeg godt mærke på hende, hun e rmeget stille og putter sig tæt ind til mig om natten og sidder op af mit ben hele tiden. Når hun altså ikke ligger under bordet.

Men godt det ikke er noge tjeg skal bekymre mig videre om. Hun spiser normalt og har også ellers normal appetit, Så andet er der ikke i vejen..

• #4   20. jun 2008 det er jo en meget mærkelig fornemmelse for hende de første par gange... det skal nok blive bedre smiley

• #5   23. jun 2008 Vores tæve blev også flov over at hun dryppede. Somom hun tissede på gulvet. Hun fik trusser på og så var det overstået.

• #6   23. jun 2008 Bella tisser også på gulvet nu, kun lidt af gangen og når vi er ude at gå så sætter hun sig for at tisse hver 5 meter men det er ikke altid der kommer noget..

• #7   23. jun 2008 Hun kan nok ikke mærke forskel endnu, det er jo også en underlig følelse. Men det var kun første løb vi havde problemer med Chivas. Chili har ikke varet i løbetid endnu, så....!

• #8   24. jun 2008 Smilla har også lige været i løb, hun var også en undskyldning for sig selv i starten, men nu er hun stort set sig selv igen smiley

• #9   24. jun 2008 Okay, for vi spurgte nemlig dyrlægen omkring det idag, fordi hun overhovedet ikke har været sig selv de sidste par dage. Igår da hun fik mad begyndte hun at knorre og vise tænder af os når vi rørte ved hende. Og det plejer hun ellers aldrig at gøre, og hun sprang poå katten da hun nærmede sig .. Og så tisser hun jo i sengen og over det hele, man skal simpelthen rende med en klud i hånden efter hende hele dagen.. smiley
    Det er så anstrengende.. Håber det går over .. Og jeg håber det kun har noget med at gøre fordi hun er i løb.

Kommentér på:
Bellas første løb

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce