{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Bellas første løb {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er Bella jo så kommet i hendes første løb.
Hun er begyndt at kravle steder hen som under bordet og under sengen, og hun kan simpelthen ikke lokkes frem, kun efter lang tid med en godbid. Jeg ved ikke om det er fordi det er fordi hun er i hendes løbetid og det har nogen sammenhæng, men hun er i det hele taget meget stille og ikke så vild som hun plejer at være. Hun gider ikke rigtig at lege eller sådan. Kun når vi er ude. Men så snart vi kommer ind af døren kravler hun ind under spisebordet og ligger der og ser ked af det ud.

HVad kan der være med hende?? Hjælp :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bellas første løb
  • #1   21. jun 2008 Hvis det er hendes første løb kan det jo værre hun selv er lidt forvirret over hvad der sker ;o)

Men hvis hun ligner en der har smerter syntes jeg du skulle få en dyrelæge til at tjekke hende.

• #2   21. jun 2008 Hun ligner ikke en der har ondt overhovedet, hun er livlig og glad når vi er ude, og også ellers er hun bare pivet og kan ikke rigtig find eud af hvad hun vil..

• #3   21. jun 2008 vores første tæve vi havde var meget trykket første gang hun fik det, så tror det det, men hvis det samme forsætter hle løbetiden igennem og ik kun er de første par dage ville jeg kontakte dyrlægen smiley

Kommentér på:
Bellas første løb

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce