801 visninger
|
Oprettet:
Ikk lige om hunde.....:D {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet student i torsdags, og er bare så glad for det er overstået.. Har taget HG uddannelsen. Her d. 1. juli begynder jeg som elev i en El-plus butik
Måtte altså lige fortælle det... hihi
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 34
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.854
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 361
Ikk lige om hunde.....:D