{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

DRU vs. DDKC hvilken er bedst? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har to Islandske fårehunde. En med stambog i DRU og en med stambog i DDKC. om ca, 10 mdr. vil vi gerne begynde at avle, hvilken klub af de to synes I at det er bedst at stambogsføre i, vi kan godt flytte den ene hund over i den andens klub, men det koster jo lidt, og vi vil gerne høre andres mening, før vi beslutter os.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DRU vs. DDKC hvilken er bedst?
  • #1   25. jun 2008 Jeg ville aldrig avle i DDKC. For mig at se virker den klub en smule "hjemmestrikket" og useriøs.
    Men så igen -ville heller ikke avle i DRU. (som jeg dog mener er den mest seriøse af de to)

    Men så vidt jeg ved kan en DDKC-tavle ikke overflyttes til DRU? I så fald giver det jo sig selv





  • #2   25. jun 2008 Noget helt andet - jeg syntes I skulle få flere og bedre billeder ind af Hektor, så man bedre kan se ham. Specielt når I tilbyder ham til avl...

    Har aldrig hørt om DDKC - lyder som en dårlig kopi af DKK... :o/
    Men vil da ikke dømme, da jeg ikke kender den. Men umiddelbart ville jeg nok vælge DRU, da den er størst og dermed den mest kendte af de to samt den ældste og nok har et bedre omdømme end den der DDKC...


Kommentér på:
DRU vs. DDKC hvilken er bedst?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce