{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Besøg af sundhedsplejersken {{forumTopicSubject}}

MÅ lige dele min glæde over at have haft besøg af sundhedsplejersken i tirsdags... Er ret stolt smiley

Det var første gang vores sundhedsplejerske så Helene siden hun var 3 uger gammel, så hun var helt overrasket over hvor stor hun var blevet. Hun var også meget glædeligt overrasket over, at Helene havde et fint hoved som ikke var blevet skævt i løbet af strejkeperioden. Stort set alle de andre babyer hun havde set siden strejken var ovre havde fået skæve hoveder og deres amning var gået i stå. Ingen af delene var tilfældet her, så hun var så imponeret. Da Helene blev lagt ned på gulvet for at lege på maven blev hun endnu engang forbløffet, for Helene holdt sit hoved og skuldrer oppe i meget lang tid – meget længere end babyer på 4 måneder plejer at kunne. Og hun bemærkede også, at Helene var utrolig dygtig til at holde sit hoved, når hun sad op, så hun kunne jo starte så småt med at sidde i højstol allerede nu.
Da Helene skulle vejes prøve sundhedsplejersken at binde Helene ind i stofbleen, men det blev Helene SÅ sur over, at hun skreg og sparkede og vred sig. Så sundhedsplejersken måtte til sidst opgive den metode og endte med at måtte binde stofbleen under armene på Helene for at kunne veje hende. Sundhedsplejersken grinede og sagde, at sådan plejede hun først at skulle veje babyer, som var 8 måneder gamle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besøg af sundhedsplejersken
  • #1   27. jun 2008 Astrid >> Det ved jeg heller ikke. Det tænkte jeg også.... Har det også lidt sådan, at amningerne kunne være gået i stå selvom der ikke havde været strejke. Det kan jo være fordi at nogle forældre ikke har fået den støtte af SPen som de måske har haft brug for. Jeg har været super glad for at jeg har haft Kents familie så tæt som vi har (de bor 90% af dem inden for en afstand af max 3km) De har hjulpet os meget. Samtidig med, så har vi været utroligt heldige med Helene. Hun har været så nem og ligetil *S*

  • #2   27. jun 2008 Jeg har heller ikke manglet mælk, heldigvis smiley
    Hvor gammel er din dreng?


  • #3   27. jun 2008 Uha da, sikke en stor dreng smiley Min datter Helene er 4 måneder og en uge smiley

Kommentér på:
Besøg af sundhedsplejersken

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce