{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Haps sagde det... {{forumTopicSubject}}

Søndag aften var vi lige blevet enige om at skulle se film. Thomas finder så en film vi skal se og er på vej over for at sætte den på. Undervejs går han vist i sine egne tanker og overser vores lille diskrete Cairo som ligger og snorksover i sin aller dybeste søvn.
Thomas snubler over ham og Cairo bliver så forskrækket at han flyver op og ramler over i vores vindueskarm, han bliver simpelhen så forskrækket at han bider fra sig og Haps så har han bidt Thomas lige i røven.
Thomas kommer lidt væk og vælter om på gulvet mens han bare ligger og siger av Cairo av Cairo.. Cairo er helt rundt på gulvet men jeg får ham til at falde til ro og man kunne tydeligt se at han var rigtig ked af hvad der var sket.
Da der er faldet ro på Cairo går det egentlig op for os hvordan det står til med Thomas, da der efterhånden er ret meget blod på gulvet. Thomas havde kun bokseshorts på da det skete, vi skulle jo bare ligge på sofaen og hygge med film. jeg får kigget på det og der er 3 kæmpe store huller nederst i Thomas balle, så vi måtte lige en tur på skadestuen så det kunne blive renset og en stivkramevaccine skulle der også lige til.
Først var vi lidt nervøse for at Cairo kunne finde på det, men vi er blevet enige om at det må være en helt naturlig reaktion for en hund. Thomas fik jo både trådt og skubbet ret voldsomt til ham, men der er ikke noget at mærke på ham mere. Cairo har det godt:o)
Og Thomas er også nogenlunde ok, dog er han igang med at tage motorcykelkørekort og har måtte aflyse nogle køretimer, da han ikke rigtig kan sidde ned *LoL*

Jeg syntes bare lige jeg ville dele det med jer herinde *gg*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haps sagde det...
  • #1   1. jul 2008 Heidi, vi er også sikre på at det kun var pga forskrækkelsen, og vi har også talt med vores dyrlæge om det og hun siger det samme.
    Jeg ville sgu også bide fra mig hvis nogen overfaldte mig på den måde når jeg lå i mine dybeste søvn *g*


  • #2   2. jul 2008 Hihi!
    Nej, undskyld, for det er selvfølgelig RIGTIG synd for din kæreste balle, men jeg er også overbevist om, at det har været en refleks fra Cairos side.

    Hjemme hos os er det også forbudt at klappe Oscar hvis han ligger og sover inde ved os i stuen, for man ved ALDRIG, hvad de gør, hvis de blir forskrækkede.
    Hvis man ligger og slumrer på sofaen, og der pludselig kommer en og vækker en lidt voldsomt, så kan jeg også finde på at vappe ud efter vedkommende..uden egentligt at ville det!

    Men mon ikke kæresten lærer at løfte fusserne og holde øje med jeres "lille" hund nu.
    Hvis ikke sårene i r.... minder ham om det, så skal aflysningen af hans motorcykeltimer nok gøre det!!!

    ;o)


Kommentér på:
Haps sagde det...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce