1.367 visninger
|
Oprettet:
HD bedømmelse {{forumTopicSubject}}
Ja så fik vi resultatet af Aragorn's hd bedømmelse.
Albuer OO
Hofter A.
Så spørg lige om vi er hammer stolte af vores Labradore
Han har da også fået en god gang guffer.
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 6 Svar: 148
det første leve år han har haft.Og heller ikke fået lov til at løbe på trapper.
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 988
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 1.576
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 6 Svar: 148
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 149 Svar: 360
Et stort tillykke med det gode resultat, og godt ventetiden ikke blev længere, selv om billederne ser gode ud, er man jo altid super spændt på hvad den fremmede dyrlæge der vurderer billederne når frem til.
Så giv endelig den lille aragon en stor nusser fra os i Hvidovre, og sig nu til Snehvide at hendes brormand siger hun skal være god ved ham den lille seje der ikke er hvid.
Hejsa og stort tillykke.
HD bedømmelse