{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

HVAD FUCK SKER DER?? {{forumTopicSubject}}

I dag da jeg sad lige så fredeligt i min sofa bliver der pludselig banket på min dør og der står mindsandten landbetjenten..
En af vores naboer har åbenbart meldt os for vold mod vores lille hundehvalp på 13 uger smiley jeg var/er stadig i chok, hvordan kan man finde på at sige sådan noget ? jeg/vi kunne aldrig finde på at røre vores lille hvalp aldrig!,,, vi har både hundeforsikring på hende og hun har været til dyrlæge og jeg ved ikk hvad smiley ej men jeg forstår det slet ikk .. jeg er bare helt i chok

Er der andre der har prøvet lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVAD FUCK SKER DER??
  • #1   7. jul 2008 Hold da op - med hvilken begrundelse??

• #2   7. jul 2008 At i har forsikring osv på hvalpen har vel ikke noget med sagen at gøre ... Fortalte landbetjenten ikke hvad naboen mente der var sket siden de meldte jer ?

• #3   7. jul 2008 du får brug for noget pink og noget neon grøn spray maling og så går du over og sprayer deres hus til! og tag et bet med og smadder vinduerne,,ej bara gas,,kunne ik finde på..
    men gå over og snak med din nabo siden de mener du udførre vold på din lille hvalp..

• #4   7. jul 2008 hej ja vi er en gang blevet meldt til dyreværnet forsi at charlie var for tynd engeng han sage at der var nogen som har meldt os pga det, så vi tog til dyrelæge med ham dagen efter, og min dyrelæge sage at han så fin ud. hun sage at han ikke var for tynd eller noget han var så fin som han skulle være

• #5   7. jul 2008 Synes ikke trådstarter deltager så meget i sin tråd ?

• #6   7. jul 2008 Nej, det er ikke mange svar eller begrundelser man får :o(

• #7   7. jul 2008 Hey sorry jeg ikke lige svarede var lige ved at ligge nogle nye billeder ind af min lille skat...

men ja, det er da godt at han tager det alvorligt.. men problemet er at vi ikk ved hvilken nabo der mener det..
    men naboen havde fortalt ham at vi havde stået og slået hende udenfor så hun pev.. men altså det eneste vi lavede i går var at hun lege ude i haven og så kom hun en lille smule til skade med sin fod altså det gik hurtig over igen tror bare hun vrikkede rundt eller et andet underligt.. men altså hun pev jo også gik min kæreste ud for at hente hende ind fordi hun ikk selv ville gå og så må en af naboene jo har set ham hente hende :S men altså jeg synes bare det er vildt.. hvorfor kom de ikke til os i stedet for at pudse politiet på os !

• #8   7. jul 2008 Nogle naboer lever deres liv gennem andre.... - Så en livlig fantasi, og så går det ellers stærkt.... Desværre....

• #9   7. jul 2008 Ja, det ville jeg jo også mene.. det ville jeg sq da ha' gjort i stedet for at gå til politiet.. ej, men jeg er bare rystet.. det er da godt at landbetjenten rykker ud til sådan noget og det er korrekt at det er bedre en for meget end en for lidt..

men det gør sq ondt at få af vide at folk tror at jeg/vi slår vore lille hundehvalp smiley

• #10   7. jul 2008 helt utroligt der er en betjent der undersøger sagen det er sjældent de gider som regel er de ligeglade og siger det ikke er deres problem...

• #11   8. jul 2008 Ej jamen ved du hvad, så har man for lidt at gå op i hvis man vil til og digte sådan nogle historier!!! Når man selv har hund, BURDE man da vide bedre end at starte sådan nogle ting. Det kunne da være at I havde uoverenstemmelser med en af jeres naboer - og i raseri har de anmeldt jer. Det er jo set før.
    Det med den gamle dame, hun var nok bare så pissed fordi hun var blevet væltet. Forstår da godt.. ville da nok også selv blive lidt målløs hvis jeg blev væltet af en hund. Men altså du(ejeren) kommer jo løbende lige bagefter og er lige så chokeret som damen er. Jaja... hun er nok en af de damer der altid skal have ret og hun ved bedre end alle andre.

Håber I begge får løst problemerne!!

• #12   8. jul 2008 jeg har også oplevet at få dyreværnet på besøg fordi en nabo havde anmeldt mig... jeg blev noget målløs og anede ikke hvad jeg skulle sige eller gøre men de kunne heldigvis se at chika havde det godt og var en meget udadvendt, glad og sund hund... men hun meldte mig fordi at hun havde tilbudt at lufte chika hvis jeg skulle i byen en aften og det blev jeg selvølgelig glad for og benyttede mig af tilbuddet.... da jeg så kom hjem om aftenen var mit hjem nærmest endevendt... hun havde stillet chikas bur(som fungere som hendes kurv) op af væggen og flydt hendes kurv med tæpper fra buret så hun ikke kunne være der... og derud over havde hun stillet hendes godbidder ned på gulvet til hende... dem ALLE sammen og da jeg har en lab var de jo mere eller mindre spist alle sammen... det blev jeg så pænt sur over og sagde til hende at det syntes jeg ikke var det hun skulle gøre ved mit hjem... det eneste hun skulle var at lufte chika og to dage senere stod dyreværnet der....

jeg var rasende og samtidigt ked af det for det eneste jeg havde gjort var at spørge en om de ville lufte min hund så jeg kunne være i byen 2timer længere... så det gjorde jeg ikke igen altså bad hende om at lufte hende... og siden den gang har jeg gemt alt hvad der har været af dyrlægeregninger osv til hvis de skulle komme igen...

• #13   9. jul 2008 jamen jeg har nu også hendes hundeforsikring og dyrlæge regninger lige ved hånden så jeg ved hvor de er ..

jeg synes nu også bare at det er godt nok at de rykker ud og tager det seriøst.. men synes bare det er synd når de bruger unødvendig tid på ligegyldige besøg ..

• #14   10. jul 2008 Jeg havde en kat for nogle år siden... den var ret lille, fuldstændig som dens mor var.. men dyrlægen sagde at den så fin ud og hun spiste også rigtig godt, så ingen grund til bekymring!
    En af vores naboer mente så åbenbart at den så underernæret ud, så hun stjal den!!!! Og gav den noget hjemmebikset mad... i stedet for foderet jeg havde fået anbefalet af dyrlægen!! Jeg blev rasende da jeg fandt ud af det, og styrtede over til hende og ringede på.. da hun åbnede døren, gik jeg lige ind i huset og tog min kat under armen og gik hjem med hende!!! Nogle folk er bare ikke helt normale!!!!!
    Jeg havde jo været helt syg af nervøsitet fordi hun havde været væk i flere dage...

• #15   11. jul 2008 Nogle mennesker kan bare ikke bruge hjernen!!!!

Kommentér på:
HVAD FUCK SKER DER??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce