{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Ih altså;( {{forumTopicSubject}}

Jaa nu det så vores tur ;(

Zamzam er desværre blevet overfaldet af to forskellige han hunde.. og det har sat sine spor nu ;(

Han er aggresiv over for han hunde, og mener virkelig AGGRESSIV!
Har forsøgt t gange nu med rigtig søde han hunde, men problemet er bare at nu er det Zamzam går til angreb på den anden... . forsøgte sidst i søndags men dette endte rigtig skidt smiley Zamzam bed sig simpelthen fast i den anden hund og ville IKKE give slip igen... Da jeg langt om længe fik ham væk, lagde jeg ham ned og dominerede ham...
Han har samme problem når vi går tur hvor han er i snor, hvis han får lov at hilse på han hunden, går han amok, men hvis de ikk hilser er der ingen ting...
Må indrømme at efter i søndags er jeg blevet bange for ham ;( og bange for hans næste møde med en han hund... smiley

Nu er spørgsmålet så, om vi skal blive ved at møde han hunde eller hvordan vi skal tackle dette ?

**** DUMME KOMMENTARE FRABEDES!!!!****

Sabrina..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih altså;(
  • #1   8. jul 2008 jeg vil sige du ikke skal lade ham hilse på andre hanner hvis det kun er dem der er problemet ..

    du skriver: hvis han får lov at hilse på han hunden, går han amok, men hvis de ikk hilser er der ingen ting...

    - så skal han ikke hilse på den hvis der ingenting er når han ikke hilser på den ..

    jeg har selv 2 hanner herhjemme der ikke kan lide andre han hunde .. og jeg holder dem ganske enkelt væk fra dem ..


  • #2   8. jul 2008 Sabrina og Kasper, Jeg har FULDSTÆNDIG det samme problem med min Max, han er også blevet bidt/angrebet af to hunde... den ene allerede første gang da han var kun 3 måneder, og han kan heller ikke hilse på andre hanner, han flipper fuldstændig ud..!!

    Men det du skal gøre er ikke at holde ham væk fra andre hanner, det gør det bare værre.. Hvis du går til træning så prøv, at snakke med din træner først, min mor er træner, og bliver min hunds træner her til August, og hun siger at han skal ligeså stille vises at de ikke gør noget...

    Ellers spørg en adfærdsbehandler, har snakket med en, og hun sagde det samme som min mor... Men synes virkelig i skal gøre noget nu, jeg er så småt begyndt, men vil også sige at det går fremad men ikke særlig hurtigt...

    Men held og lykke med det hele, og jeg ved så at det IKKE er sjovt... smiley


  • #3   8. jul 2008 Bine - fordi han skal ud og lærer det "hurtigt" så det ikek er noget der sætter sig helt fast ,.. det er noget der bare kal trænes væk med det samme hvis man kan .. men Rotte tror på at det går meget langsomt men bare man kan se forbedringer .



  • #4   8. jul 2008 Bine - det gør man jo heller ikke ..
    man træner det væk .. der er vidst en der har forklaret det godt og grundigt hvad man kan gøre ude i forummet i hans tråd der ..
    man træner det væk stille og roligt hvis man kan ..


  • #5   9. jul 2008 der er jo ikke nogen regel der siger man absolut skal være sammen med andre hunde ......

Kommentér på:
Ih altså;(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce