{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Forhandlerprofiler {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået rigtig mange ansøgninger om medlemsskab af vores gruppe fra forhandlerprofiler, som jeg har afvist. Faktisk overraskende mange. I de tilfælde har jeg pænt forklaret hvorfor: At de ikke overholder HG's retningslinier og at de er velkomne, hvis de fjerner deres forretnngslinks.

I den forbindelse vil jeg gerne understrege, at jeg faktisk mener det alvorligt: Uanset hvem de reklamerer eller sælger for, bliver de pænt afvist ved døren, selvom langt fra alle tager den afvisning specielt pænt.

Det her er ikke så meget et debatoplæg. Faktisk overhovedet ikke. *SS*

Ville bare lige nævne det, så I ved det og så der er klare linier herinde.. Og lad os SÅ komme videre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhandlerprofiler
  • #2   9. jul 2008 Jeg har har skrevet min hjemmeside adresse i min profil, i den rubrik, hvor der er plads til at udfylde hjemmesideadr. - denne side omhandler islandske heste.

Skulle dette stride mod gruppens retningslinjer, så hører jeg da gerne fra admin. og må så evt. tage imod en udelukkelse fra gruppen.

Min hjemmeside adresse har stået der siden jeg blev medlem på hundegalleriet - og indtil nu uden problemer......

• #4   14. jul 2008 Regler er især sjove og nemme at overtræde, når de modsiger sig selv. Jeg går ud fra den mere lempelige tilgang, nu hvor de er blevet præciseret. Så må HG korrekse mig hvis det er forkert, for det er jo deres regler vi skal respektere.

Indtil da, forholder vi os til dem, som Daisie skriver. Og holder selvfølgelig fast i den positive tone smiley

Kommentér på:
Forhandlerprofiler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce