{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Gratis sædundersøgelse! {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med et specialeprojekt på veterinærstudiet søger min veninde, Malene, avls-hanner som vil donere sæd. Sæden skal bruges i videre forsøg med fortynding og opbevaring. Som tak får du en fuld undersøgelse af din hanhunds sæd, hvilket selvfølgelig er spændende i avl-perspektiv.

Projektet finder sted de næste par måneder og foregår i Buddinge og på Frederiksberg.

Hvis du er interesseret eller bare vil vide mere, så send en mail til Malene på:

malene-p@dsr.life.ku.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis sædundersøgelse!
  • #2   10. jul 2008 Lidt udenfor København.

• #5   10. jul 2008 Ja, der hvor I bor, kan det vist ikke betale sig at køre fra :o)

• #7   10. jul 2008 Molosshuset: Ja, gør det. Min han har været forsøgshund til alle de indledende ting (opstilling, fremgangsmåde mv.) og der er ingenting at mærke på ham, når han kommer hjem. ... han følger dog meget gerne med Malene, når hun kommer og låner ham en gang imellem ;o) MÆND!

• #8   10. jul 2008 Polski: Nej, han skal nok først lige finde ud af, hvad det handler om :o)

• #9   10. jul 2008 Nej, er der noget med, at din race er lidt senere end mange andre? Også mht.at tæverne kommer i løb?

• #10   10. jul 2008 ja joey er sku også for ung endnu xD
    lyder spændende,,
    du kunne vet. skrive lidt resultater ´hun finder ud af?
    jeg bor også mellem viborg og randers,,så lidt for langt xD

• #11   10. jul 2008 Jeg tror ikke resultaterne er så spændende for "almindelige" mennesker. Specialet går mest ud på at undersøge, hvordan man kan opbevare sæden og hvad man kan blande den med, hvis den skal fryses... ikke rigtig spændende, med mindre man arbejder meget med transport og frysning af sæd.
    Det er mest det der med at kende sin hunds sædkvalitet, der kan være spændende for den enkelte

• #12   10. jul 2008 Mette.. Vil lige sige til dig mht Budda.. at natasja fortalte at hendes aiko var til dyrlægen med formålet at få noget ud af den lille trold til en parring:-) Vist noget med at de ikke selv kunne finde ud af det.. hundene.. Det var ret volsomt sagde hun, de rev og flåede i hans lillemand og han bed på efterfølgende udstilling vist ud efter en dommer..

Ikke at du ikke skal gøre det:-) synes bare jeg ville fortælle dig, at det kan opleves voldsomt.. Men det er nok forskelligt fra hund til hund kan jeg forestille mig:-)

• #13   10. jul 2008 Nu skal Malene jo "bare" bruge det til et speciale, så kommer der ikke noget ud, er der ikke noget at gøre ved det. Der bliver ikke rykket og flået - det er jo trods alt ikke lige så vigtigt, som hvis man arbejder på at få et kuld hvalpe.

Og jeg lover,at Malene er god ved "lillemanden" ;o)

Men ja, det kan i hvert fald virke grænseoverskridende, fordi man ikke sådan er vandt til at se sin hund få den "spillet af".
    Jeg har set det nogle gange og synes det er småklamt, men det har på intet tidspunkt været voldsomt og hundene har på ingen måde taget skade.

• #14   10. jul 2008 Majjbrit..

Det er jeg rigtig glad for at høre.. at du har oplevet det selv og det har været helt i orden for hunden.. smiley

Kommentér på:
Gratis sædundersøgelse!

Annonce