{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Hvilket ben mener i... {{forumTopicSubject}}

Cato er begyndt at halte på det ene forben, men her hjemme er vi uenige om hvilket det er, derfor har jeg lagt en film herind og vil gerne høre jer, hvilket ben i mener han halter på.

Videoklippet er her:
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=14048

Cato har næsten lige blevet syet i en af sine trædepuder, og det er måske den der stadig bliver lidt øm, men hvis det nu ikke er det ben i mener han halter på må vi heller komme til Dr.dyr med ham.

Håber i vil hjælpe med jeres bud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket ben mener i...
  • #1   10. jul 2008 Det vil sige at du mener det venstre hvis du kigger samme vej som hunden?

  • #2   10. jul 2008 Jeg har haft indlæget i forum også og derinde er næsten alle enige om at det er venstre han halter på, så i morgen bestiller vi tid ved Dr.dyr, for det er var højre han blev syet i den gang

  • #3   10. jul 2008 Hej Anika
    Du bør selvfølgelig gå til din dyrlæge og få hunden undersøgt, HG er ikke stedet der kan stille sikre diagnoser, det kan kun din dyrlæge, så mit bedste råd er at du får en tid hos dyrlægen.

    Om det er det ene ben eller andet er jo 100% lige alvorligt, så mit bedste råd er du får din dyrlæge til at se på hunden

    God sommer og jeg håber dyrlægen hjælper din hund og dig

    mvh

    Frank og Rolf


  • #4   10. jul 2008 Frank S... Selvfølgelig vil jeg gå til dr.dyr med ham, men det ville da være dejligt at kunne fortælle ham hvilket ben det er han halter på, derfor spørger jeg om folks mening.

  • #5   10. jul 2008 Hej Anika
    Jeg tror da bestemt din dyrlæge bedre kan vurdere HVIS din hund halter / trækker på et ben, end et billede, så derfor syntes jeg selvfølgelig du skal få hunden undersøgt hos dyrlægen, det er bedre end et billede i HG.

    Held og lykke med vuffer, og husk det er bedre at være en gang til dyrlægen end en gang for lidt, og med en god sygeforsikring så er det jo bestemt at foretrække fremfor et "gæt" et ben.

    Så jeg glæder mig til at høre hvad dyrlægen siger som ekspert, når dyrlægen ser vuffer, og lad os håbe det ikke er noget alvorligt hverken på det ene ben eller det andet.

    Mange hilsner fra

    Frank samt vufferne Nero, Bambie og Rolf i Hvidovre


  • #6   15. jul 2008 Så har vi været ved Dr.dyr.
    Han mener Cato bare har slået benet og derfor halter, men hvis det stadig er der om 14 dage skal vi komme igen.
    Og til alle det var venstre han haltede på :o)


  • #7   16. jul 2008 Hej Annika
    Godt din dyrlæge fik set på benet, blev der taget et røngten billede eller var dyrlægen næsten 100% sikker på Cato bare havde været uheldig at slå benet, så det ikke var slemt?

    God bedring til Cato og fortsat god sommer fra os i Avedøre


  • #8   20. jul 2008 Har var næsten 100% sikker på det bare var et slag, så ingen billede..

Kommentér på:
Hvilket ben mener i...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce