{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Barf for begyndere? {{forumTopicSubject}}

Hej som mange af jer ved barfer jeg ikke mine hunde endnu, da jeg intet aner om det udover det jeg har kunne læse mig til herinde. Jeg har kigget på den hjemmeside med barf centeret, men jeg synts ikke jeg bliver så meget klogere.

Folk snakker om at tage ind og få en konsultation og få lagt en foderplan. Men hvor og hos hvem og hvad koster det?

Efter sådan en konsultation burde jeg jo nok kunne finde vej frem i Barf junglen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf for begyndere?
  • #1   10. jul 2008 Jeg er lige startet.... og nej det er ikke svært.... kun at min hund er en mette madglad *GH*

  • #3   10. jul 2008 Jeg har skam læst herinde, jeg syntes bare der er mange ting. Og når i f.eks snakker om vitaminer og/eller det der gluco halløj forklarer i jo ikke hinanden hvad det er fordi i ved det i forvejen. Det er den grundviden jeg mangler for at kunne følge med, det var derfor jeg gerne ville have sådan en konsultation men jeg kunne ikke finde noget om det på barf siden. smiley
    Men nu er jeg allerede lidt klogere og vil lige finde ud af hvornår jeg skal ud og have mig en snak med dem og så begynde at barfe. smiley


  • #4   10. jul 2008 Hehe nej det håber jeg da heller ikke. Og efter alle de solskins hisotrier om Barf skal jeg da prøve det, jeg har i forvejen en stor kummefryser plus mine hundes samlede kampvægt er på 6 kilo så det er jo optimale vilkår. smiley

Kommentér på:
Barf for begyndere?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce