så rundt omkring så rundt omkring
Bonnie har fået nogle små sår rundt omkring på kroppen.. Hun har været blevet passet hos mine forældre, da vi lige skulle nogle dage på hotel...
De fortalte at hun havde nappet sig meget og kløet sig.. Men der er ingen lopper at finde.. Hun har tre nede på den bare hud og on 7 stykker undt i håret..
Mine forældre fortalte at hun havde løbet meget rundt ude i et kræt de har.. Tænkte på om det kunne være brændenæller, men har så dog hørt at de ikke kan brænde sig på brændenæller...
Virker bare så dumt at køre til dyrelægen hvis det ik rigtigt er noget.. hvis i forstår... Vi var meget tætte på at køre da vi kom hjem igår, men ville lige prøve at se tiden an først...

apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 38
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 109
apr 2008
jun 2007
apr 2008
jun 2007
Vi har også kontaktet lægen og vi har fået en tid i morgen, så må vi høre hvad det er. Fordi det ser godt nok lidt slemt ud... og det er også de steder hvor du siger dit er...
Du må lige skrive når du har været hos dr. dyr...
kh mette
jun 2007
jun 2007
jun 2007
Så har vi været en tur hos dyrelægen, hun havde noget der bliver kaldt for HOT SPOT. Det er en betegnelse for en masse ting, ´de kan ikke sige helt bestemt hvad det kan være.. Spurgte om det kunne være stafelykokker, og hun sagde at det muligvis kunne være det, men hun var ikke sikker...
Hun fik et skud antibiotika samt nogle piller hun skal have to gange dagligt samt nogetr smørelse... Og så er lillepigen blevet skallet rundt omkring på kroppen, da hun skulle barberes, det var hun sku ikke så stolt af.. Det ser godt nok sjovt ud...
Men godt at vi fandt ud af hvad det var, for alle som jeg spurgte om de kendte til det, sagde at det var loppeeksem, men godt at man hopper på sine egne instingser, for det var 100 % forkert...
jun 2007
så rundt omkring
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside