Lhasa Apso

Lhasa Apso

Medlemmer: 36
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
979 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Griseører... Griseører...

Tror ikke Ludwig kan tåle griseører, har lagt mærke til at han klør sig mere når han har fået sådan et :o/

måske er han allergisk over for det der er på.. fordi almindelig grisehud, lader det nok til at han ka tåle

Ka jeres tåle dem?

Kender I nogle steder man ka købe tyggeben for allergiger?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Griseører...
  • #1   16. jul 2008 Felix vores blandningshund kan ikke tåle griseører- han får dårlig mave af dem!

• #2   16. jul 2008 okay jeg sys bare det er somom han klør sig meget mere når han får dem

han ka nok godt tåle griseøre, bare ikk når de er "røget" eller hva de er, fordi der er sådan noget fedtet stats på.. Må prøve se om han ka det med dem uden

• #3   16. jul 2008 Ja jeg tror også at det er fordi de er røget Felix ikke kan tåle dem..

• #4   17. jul 2008 Vi har prøvet, at give Otto griseøre en gang. Han kæmpede en kamp med det fra han fik den og til den var spist. Problemet var bare, at hans mave blev utrolig dårlig bagefter, så vi skulle til dyrlæge. Hun spurgte straks til, hvad han havde fået at spise, som han normalt ikke får, og her var svaret jo et griseøre. Hun sagde, at det måtte vi aldrig give ham igen, da det er noget af det der indeholder flest bakterier. Så det endte med dårlig mave, opkast og penicillin (og hvad han ellers fik) i en lille uge.

• #5   17. jul 2008 tina> uhha, er det det stof der er på som ikk er godt? eller...

• #6   17. jul 2008 Jeg var ikke med hos dyrlægen, så jeg fik ikke den præcise forklaring, men her kan du læse lidt om problemet
    (link fjernet)

Har dog set flere steder, at man kan købe dem, hvor de garanterer at de er salmonellafri. Vi købte vores hos en butik, hvor de ikke forhandler andet end ting til husdyr, men vidste intet om det dengang. Jeg har tidligere haft en schæfer, og der var ingen problemer, så vi var nok også noget uheldige.

Kommentér på:
Griseører...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce