Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Griseører ?!
  • #1   22. jul 2009 Sundt mener jeg nu ikke de er -det er self sundt for hunden at få brugt tænderne, men udover det, så er griseører jo ret fede, og indeholder mig bekendt ikke noget der er decideret sundt for hunden.
    Men kan hunden li' dem, gør det jo ikke noget med sådan en snack engang imellem.

Et fedtfattigere alternativ er okseører.

• #2   22. jul 2009 Jeg har så hørt en lille fugl synge om at griseører er en stor delikatesse i bl.a. Mexico og Asiatiske lande (altså til mennesker), så de fleste ører fra danske grise bliver eksporteret og i stedet skærer man grisehud ud i trekanter, ryger dem og sælger dem som griseører til hunde. Ved ikke om det er sandt :O/
    Men uanset hvad indeholder de jo fedt og protein. Mange hunde kan dog få dårlig mave af for meget kød m.m. der er røget.

• #3   22. jul 2009 Nej, griseører er ikke sunde.. Og Luna kan ikke tåle griseører.. Men kalve/okseører er mindre fede smiley

Dog stadig kun som en snack indimellem smiley

• #4   22. jul 2009 Og Luna lever endnu, selvom hun får råt svinekød ca 1 gang om ugen *gisp*

• #5   22. jul 2009 Jeg har aldrig givet mine hunde griseøre...

Ved godt det her lyder så ondsvagt, og det er noget en af mine venninder får meget sjov ud af, jeg er normalt ikke simmet... Men synes på en eller anden måde at grisøre er utroligt ulækre ;O)

Men jeg ved at mange hunde elsker dem!!!

• #6   22. jul 2009 Vi køber dem Netto har på bud af og til....det er ikke hele griseører, men strimler af øre...mindre størrelse = mindre fedt smiley

• #8   22. jul 2009 Nu har vi jo ikke Aujeszkys i Danmark, så holder man sig til dansk svinekød og -ben, skulle man nu være ret sikker :o)

Og til spørgsmålet: Vil umiddelbart kun mene, at griseører er gode for tænderne... og måske til at sætte lidt på sidebenene på en for slank hund.

• #9   22. jul 2009 Chine -ved barf-folket er det i lige så høj grad fordi mange hunde får lidt mavebesvær af svinekød:o)

Jeg har ingen problemer med at give Reiki (dansk) råt svinekød.

Kommentér på:
Griseører ?!

Annonce