{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Så blev det færdigt {{forumTopicSubject}}

Min mand syntes jeg skulle have et studie hvilket jeg selvfølgelig også gerne ville, så han flyttede ud af sit halvstore værksted ( han er tømrer) til et lille udhus.
Så gik vi i krig, nyt tag og nye vinduer kom på og i, så rev vi en væg ned, der blev ordnet vægge, gulvet blev ordnet, nyt loft op, nye vinduesbænke i, omklædningsrum blev skabt, glasvæv på vægge og loft, alt malet med hvidt helmat maling og også lavet en råvæg i den ende som der skal opstillles mod, med grov sandmaling med lidt kreativ farve hist og pist , det blev godt. Så kom der sort gulvtæppe på og 6 m2 ved indgangen er der lagt et rustikt klikgulv. Mørklægningsgardiner blev sat i de tre vinduer der er i rummet og lyset lavet. Gulvpaneler sat op og så til sidst blev rummet fyldt op med arbejdsbord , spejl, et par stole, knagerække et par hylder . m.m.
Mit rum er 4.20 m bredt og ca 7 meter langt og 2 33 m fra gulv til loft.
Har købt 2 stk 500watt arbejdslamper på stativ i Bauhaus og en lille på 150 watt , hvor min bedre halvdel har leget Georg Gearløs og lavet softboks til den ene og en kappe til den anden så den lyser mere koncentreret et sted, den er vendt om og en paraply i lasolite er sat på med en arm fra en gammel arkitektlampe.
Dette bliver løsningen på lys indtil der er penge nok til den ægte vare.:c)
Men er super glad for mit nye studie som har taget omkring 4 uger at konstruere takket være min ihærdige mand.

Her er nogle skud af studiet fra forskelllige vinkler taget med en 50 mm ( det mindste jeg ejer pt) samt et par testskud

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=26535


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det færdigt
Kommentér på:
Så blev det færdigt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce