{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Nu går det den rigtige vej :) {{forumTopicSubject}}

Ja så har vores lille Abby været til check hos dyrlægen idag efter at vi i en uge har givet hende sprøjter (i munden) derhjemme mod hårsækkemider...

Ja han tog 4 skrab idag og fandt ikke ÉN eneste levende hårsækkemide og endda nogle skrab helt uden nogen smiley Jeg er simpelthen bare så glad for at det endelig begynder at se lidt lyst ud...

Måtte lige dele min glæde med nogen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu går det den rigtige vej :)
  • #1   18. jul 2008 Hvor er det bare dejligt at høre, glæder mig på jeres vegne..
    Glæder mig til at vi skal have taget et skrab på Chili igen, så vi kan se om det har virket..
    Hvad er det for noget medicin i giver i munden? Vi giver advocate i nakken lige pt..


  • #2   18. jul 2008 Jamen altså vi startede også på advocate, det gjorde det kun værre på Abby....

    så gik vi over til en sprøjte dyrlægen gav med uges mellemrum (et meget stærkere medikament) men det fik hun en allergisk reaktion af.... derfor besluttede dyrlægen at hun skulle have det hver dag i små doser og så bare i munden.... så det er garanteret fortyndet en hel del... men hel præcist hva det hedder ved jeg ikke!


  • #3   18. jul 2008 Årh hvor er det dejligt at høre :o)

  • #4   18. jul 2008 Hvor er det bare dejligt... Jeg vil meget gerne vide hvad det er i har brugt, så jeg evt kan fortælle vores dyrelæge om det, for Dega har det stadigvæk, men det ser bedre ud, men nu må vi jo bare vente og se.

Kommentér på:
Nu går det den rigtige vej :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce