Hjælp ang. min lille 8 mrd Boston T.!! {{forumTopicSubject}}
Hjælp hjælp hjælp..
Jeg har købt min dejlige lille Boston Terrie Clemens, Af en DKK avler i påsken 2008.
Han er Medlem af DKK og er alt er som det skal være.
Vi købte ham da han var 4 mrd gammel..
Efter 2 måneder hos os begyndte han at slikke sig til blods på potterne og rundt om munden, vi to så til vores dyrelæge og fik taget en masse afførrings prøver osv..
Avleren blev kontaktet og de kente ikke til nået allergi i deres kul eller moren..
Så da der ikke var nået at se i afførrings prøverne.. blev jeg desperat.. ringede igen til Avleren og denne gang sage hun at Clemens far havde svær gras allergi!!!
Det fik vi jo ikke af vide da vi købte ham..
Når men efet vi fik styr på dette problem langt om længe, begyndte Clemens at blive halt på venstre bagben...
Vi to igen til dyrelægen, og efter en gang scanning af bennet og en masse smerte stillende og penselin kure, fik vi af vide at kans knæ og sener og led på begge bag ben var ødelagte, fra fødslen....
Men at venstre er værst lige pt, då det for vi så opereret og har selvfølgelig kontaktet avleren inden.
De sage at de nok skulle betale for operationen op til ca 15000 kr.. så vi for ham jo opereret i go tro...
Så skal vi til dyrelægen og ha taget stingene ud ca 1 uge efter, og desværre er hans knæ/ led osv blevet revet op pga overbelastning.. så ugen efter skal han under kniven igen, men bare en større omgang en først!!
Nu Har jeg jo så kontaktet avleren igen og nu vil de enten ha deres hand hund tilbage og jeg for hans værdig igen, eller de vil kun betale 5000 kr, Og jeg har pt betalt 10700 kr for venstre ben, og har lige fået af vide at inden for ca 6 mrd, skal højre knæ ha samme tur!!!
Da jeg så fortalte avleren at det var jeg absolut ikke tilfreds med, begyndte avlerens mand at ringe mig op og svindede mig til og sage at der ikke var nået i vejen med deres hundhund ( clemens mor ) eller nongle fra det kul eller hans far, så det måtte være os der var skyld i Clemens Knæ osv.. og at jeg var en dyremishandler!!
Min dyrelæge har skrevet på sort og hvidt at det er avlsbetinget og at der er intet vi har kunne gøre galt..
Hva skal jeg gøre???
Er der nongle der kender til ligne sager osv, vil jeg meget gerne høre fra jer.
Eller ved hvordan reglerne er.
Jeg har på kontrakt 2 års garanti på ham.
Mange hilsner en meget fortvivlet hunde ejer.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 37
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 146
håber alt det bedste for lille dejlige Clemens..
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 70
mar 2008
Lidt info om min basse.
Har snakked med DKK og Basses avler har meldt sig ud af DKK lige efter jeg har købt ham!!!!
Så det bliver svært at få nået ud af denne sag..
Så alt det hun havde fortalt om at hun havde kontaktet DKKs jurist, og at de kun skulle betale 5000 kr tilbage eller jeg kunne aflevere min basse tilbage og få hans beløb retur. Passer slet ikke.. DKK siger de slet ikke har snakked med hende osv.. Så nu Lovede DKK at Diriktøren for DKK ville ringe til os imorgen og høre om hele sagen, og se om de kunne hjælpe mig..
Basse er stadig en anelse halt efter 2 operationer, men håber at han bliver helt normalt gående igen, og at det højre knæ kan vente nonngle år før det skal samme tur iegennem..
ØV til hele dette forløb.. stolede virkeligt på dem, da jeg købte ham.
mar 2008
Hjælp ang. min lille 8 mrd Boston T.!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside