{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Hjælp, ang. parkering !! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Kæresten og jeg var idag i Århus, og vi parkerede i Bruuns galleris parkeringshus. Og når man kører ind får man en billet, som man jo skal gemme til når man skal betale. Da vi så skal hjem betaler vi i automaten, og der står så man har 10 min. til at komme ud af parkeringshuset. Da vi kommer hen til bommen for at komme ud, er den billetautomat "ude af drift", og bommen så åben. Ved ikke hvad vi skulle gøre og kører derefter bare igennem, efter og ha prøvet og putte billetten i, men den vil ikke sluge billetten.
Nu er mit spørgsmål så, om jeg er kommet ud af systemet, eller om den stadig registere at jeg er i p huset? For den skulle jo have billetten for at tjekke en ud af p huset.

Nogen der har prøvet noget lign, eller ved hvad jeg skal gøre? For har ikke lyst til at få en regning meget snart, fordi den tror jeg stadig holder derinde. Jeg har tænkt mig at ringe til dem imorgen, men vil lige høre jer kloge hoveder først :-)!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bosch vaskemaskine dør åbner ikke, har forsøgt nødoplukning og power off/on tømme filter og køre udpumpning men uden held 900 kr.
  • Bortskaffelse af septiktank 1.500 kr.
  • Blikkenslager, udbedring af rørskade. 1.000 kr.
  • Elektriker 820 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Fjernelse og bortkørsel af murbrokker og lega , 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, ang. parkering !!
Kommentér på:
Hjælp, ang. parkering !!

Annonce