{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Fotoshoot på stranden med frieser {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

her er resultatet af det fotoshoot jeg lavde med to heste jeg har fundet på hestegalleri.dk
Håber i kan lide det http://www.youtube.com/user/Cherrysangel83

trådene hvor jeg søger hestene kan ses her: http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=309620

http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=310548

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotoshoot på stranden med frieser
  • #2   19. aug 2008 ja det er sååå smukke, skal måske passe to hvis jeg kan finde et sted at opstalde dem i stavtrup eller i nærheden

• #4   19. aug 2008 Et stort projekt Stine smiley , spændende og lækkert ser det ud smiley

• #5   19. aug 2008 Rigtig smukke billeder Stine, du må sige til hvis du skal bruge hundemodeller en dag, evt hvis du nu skulle komme til Sjælland... Ellers kunne det jo være man kunne køre et smut til Jylland...

• #6   19. aug 2008 Lena - ja det er helt speciel og adel hest, den er bare så dejlig

Tosa: tusind tak..ja det var ret stort, billederne kommer ikke rigtigt til sin ret her på youtube og jeg kan ikke få lov at ligge dem her ind på siden, lidt en skam :O(

Nadja: kommer sjældent til sjælland til ligende projekter... men jo skal have dig/jer i baghoedet

• #7   19. aug 2008 Wow! Sikke et arbejde du og andre folk har lagt i dem. Og hvor må du være tilfreds med resultatet! :o)

Det må virkelig have været fedt. Friesere er bare så skønne og smukke nogle heste, og de kommer virkelig til sin ret på en strand, hvor de bare fremstår så flot :o)

• #8   19. aug 2008 Rikke : ja det er en ide jeg har haft længe jeg gerne ville lave.... er godt tilfreds med det jeg fik ud af det... men ja... vi var en stort hold bag det... 11 i alt

• #10   19. aug 2008 Jeg må sige jeg er dybt imponeret over dine foto Stine. Du har din egen særlig måde at fotografere og se billeder med lys og farver, beskæring som jeg er helt vild med. Keep up the good work! Bliv ved og hold tight til hvad som er dig!
    Du har konstnærsøjet og sansen ...lad ingen tage det fra dig!
    Jeg har selv 4 års uddandelse indfor konstmaling på det konglige konstackademi i Stockholm og ser at du har noget de fleste ikke har...Jeg ser dine foto som konsthåndtverk af høj klasse og ikke noget mindre....så hold fast!

M.v.h. Åsa

• #11   20. aug 2008 wow, super lækkert, ser det ud

• #12   20. aug 2008 hihi undskyld, men kan ikke lade være med at små grine lidt over at din hund hedder rocco, så tænker jeg på noget helt andet...undskyld :O)
    Men jo, han er gude smuk så det kan nemt komme på tale, er han lydig?
    Sendt mig lige en mail med lidt billeder på, så kommer han i mappen med dyremodeller.

Åse - tusind tak skal du have... det er godt nok et kompliment uden lige som jeg sætter meget stor pris på. Jeg har faktisk af samme grunde valgt ikke at uddanne mig, da jeg tror at min kreativitet forsvinder hvis det pludselig bliver hverdag for mig, også er foto ikke længere en leg, men "bare" et arbejde og det ønsker jeg ikke.

hundesind - tak for de søde ord, det glæder mig at du kan lide det

• #15   20. aug 2008 hihi så var det ikke helt forkert at tænke sådan som jeg gjorde om hans navn - hvor er det bare sjovt

cherrysangel@hotmail.com - det er min mail... hvor kommer i fra? det må du også gerne lige skrive i mailen - altså lidt om hunden, om han er lydig, hvad han kan, og om han dur med andre dyr

• #16   20. aug 2008 hihi der kan man bare se...ha rdu husket at sige det til hende, at det var dig

Kommentér på:
Fotoshoot på stranden med frieser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce