Kun en der kan høre genfærd? Kun en der kan høre genfærd?
Ja jeg tror nu ik at der er noget hos mig har ik mærket noget eller stødt på noget..
Men min kæreste kom MEGET fortvivlet ud fra toilettet igår for at sige: Ja?!?
Da han troede at det var mig der havde banket på toiletdøren.. (stue og toilettet ligger lige op til hinanden) Jeg kiggede underligt på ham og sagde at jeg havde altså ik banket på og det havde heller ik banket på hoveddøren..
Er det muligt at den ene kun kan høre noget? Blev bare lige nysgerrig.. FOr han tror nemlig ik på sådan noget så kom bare lige til at tænke på mulighederne over det..
OG sam sagt er jeg sikker på at der ik er noget hos mig =)
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.317
Nede i en lejlighed min mor og stedfar boede i, i ca ½ år skete der os noget klammus.
Jeg var i bad og så slukkede lyset på badeværelset, jeg råbte "hold nu OP" fordi jeg troede det var min kæreste der drillede. Hørte intet og gik så ud i gangen (badeværelset lå i kælderen) Der var ingen ting at se og alle de andre var ovenpå. Jeg gik så ind igen og låste døren, så slukkede lyset FANDME igen! og råbte igen, men stadig ingen... :o/
så er sikker på at det var en ånd! min mor fortalte så senere hen at hun ikk brød sig om at være i kælderen, fordi hun os følte der var noget...
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.825
Jeg forstår ik hvorfor det kun er ham der har hørt det bankede på toilet døren.. JEg lå på sofaen og stue døren og toilettet døren er ved samme hjørne så jeg VILLE have hørt hvis det bankede på..
okt 2007
Kattene har slet ik reageret.. Men hvis det fortsætter og det kun er ham der kan hører noget så får han også afvide at han ska sige sådan =)
okt 2007
okt 2007
Jeg må lige udspørge ham.. Eller så er han sikkert bare ved at blive tosset og høre sine indre stememr =D
okt 2007
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.896
okt 2007
Den anden var en mørkhåret fyr jeg mest så omridset af men stadig kunne jeg se at det var en mørkhåret fyr..
Og ellers har jeg kunne fornæmme på en eller anden måde.. Svært at forklare jo =D AT der var en tyk mand i den ene lejlighed jeg boede der holdte øje med mig.. Han opholdte sig i min gang.. Så jeg turde faktisk ik at gå i seng om aftenen så jeg sov altid i stuen med lukket dør.. Så min stue var helle for ham =)
okt 2007
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.896
Hvordan kan man være sikker på om man ser en ånd eller bare syner? Ved man det bare når man ser det, eller?
okt 2007
Kun en der kan høre genfærd?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside