{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

pekingeser forsvarer pomser {{forumTopicSubject}}

ja det er lidt den omvendte verden her i huset -- min veninde var på besøg idag med hendes plejehund som er en stor amstaff han på 3 år -- og pingeling var så rasende på den -- det gik fint så længe nemo (min venindes hund) holdte sig på afstand - men nærmede han sig mig eller pølse så sprang pingeling lige i fjæset på ham... nemo forsøgte at slikke ham om munden og gøre an til leg - men pingeling var kold -- han sku bare holde sig væk... til sidst måtte vi skille dem ad og de måtte tage hjem..

normalt er pingeling godheden selv og en rigtig hygge basse der elsker andre hunde. men nemo er en dominerende han og det gik ham virkelig på..

men utroligt at sådan en lille fyr kan være så kold over for en så meget større hund...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pekingeser forsvarer pomser
  • #1   21. aug 2008 ja jeg ved godt at pomseren ikke skal bedømmes ud fra sin størrelse -- også derfor nemo er bange for pølse -- men pingeling er normalt en rigtig hyggetrold..

    er lidt i vildrede for vi vil jo stadig gerne at vores hunde kan enes bla fordi vi bruger meget tid sammen på at motionere vores hunde.. men det går jo ikke hvis pingeling skal være sådan et bæst hver gang han ser nemo... normalt er ham og pølse ikke ligefremt perlevenner -- men idag kunne de både ligge sammen og han passede helt sikkert på pølse


  • #2   22. aug 2008 det behøver ikke være farligt at sætte små hunde sammen med store, socalisere dem ordentlig fra starten af og en hund kan altså fint lære bidehæmninger, imod til os mennesker som ingen har smiley

  • #3   22. aug 2008 min veninde har lige ringet og fortalt at hun vil have hendes hund kastereret -- ikke kun fordi min og hendes ikke kan enes men også fordi han er ret dominerende og det tager focus fra deres træning. han er tavleløs og selvom han er en flot hun skal han under ingen omstændigheder bruges i avl..

    jeg har snakket med dyrlægen og de siger at det hjælper i 90% af tilfældene.. så nu må vi se hvad der sker..

    man kunne måske nok mene at pingeling også burde kasterers - men han har bare aldrig før været noget problem. han er simpelthen venligheden selv. men tror bare at nemo er så provokerende i sit udtryk at pingeling føler sig presset..


  • #4   22. aug 2008 hehe... de små hunde har bare enormt meget selvtillid. eller hvad man kalder det. Emma er lige sådan. hun gør alt for at beskytte sin familie. Hvis en hund er mere dominerende end hende, så vil hun ikke havde dem på hendes teritorium.. Hun er klart overhunden over 2 labber herhjemme, de ligger sig med alle 4 ben i vejret når hun mener de har gået over grænsen.. den verden er nu underlig!!!!

    Heidi


  • #5   22. aug 2008 jeg er meget opmærksom på hvem mine hunde leger med.. normalt er det heller ikkenoget problem med min venindes tidligere hund selvom den var stor. for vi gik kun sammen for at motionere - ikke for at hundene skulle lege..

  • #6   23. aug 2008 vivi>> vil give dig helt ret. Når Emma får lege kameraten frans som også er poms. bliver hun helt vildt.. hun elsker at lege, men kan ikke rigtig med labberne herhjemme, da de er så store og tunge.

    Heidi


Kommentér på:
pekingeser forsvarer pomser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce