{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Øv så må vi til dyrlæge i morgen {{forumTopicSubject}}

Øv bøv, ingen vej udenom, vi nødt til at besøge dyrlægen i morgen, Antonio har fået forhudsbtændelse, snakkede med dyrlægen i fredags og han sage jeg skulle børe nogert Brintoverilte og skylle med, men hvis man tror man bare sådan lige får lov at røre "Herrens" ædlere dele så kan man godt tro om igen /-:
Nogle herinde der har nogle gode råd ang. forhudsbetændelse ??
Og så vi nødt til at snakke vægt med dyrlægen også, Antonio er altså bare for tynd, og han har fået ormekur, så nu må vi se hvad vi kan gøre ved det, og nej det ikke fordi han får for lidt at spise, han har mad stående altid, (ja jeg ved godt nogle er imod det, men sådan har jeg haft det med alle mine hunde og jeg har aldrig haft en hund der var for tyk.. ej heller for tynd) før nu )-:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv så må vi til dyrlæge i morgen
  • #1   31. aug 2008 Rigtig god bedring til jeres hund.

Har desværre ikke nogle gode råd at give jer med på vejen. Håber han snart er frisk og rask igen.

• #2   1. sep 2008 Hej Steen, bare rolig Antonio bliver ALDRIG en han hund uden sine ædlere dele, men dyrglægen sagde i fredags at hvis det ikke havde hjulpet så skulle han have pencillin.... Nej nej jeg har ikke købt en han hund for at gøre den til "intetkøn"...smiler

• #3   1. sep 2008 Hej Marianne og Antonio..

Det er da bare synd for Antonio. Håber, han bliver frisk igen snart. God bedring til jer..
    Hilsen Jane

• #4   2. sep 2008 Hej. Vi har også haft problemer med forhudsbetændelse. Vores dyrlæge siger blot at enhver hannund med respekt for sig selv, vil altid have lidt forhudsbetændelse.... Vi har dog kunne klare det selv, med noget specielt man kan købe ved dyrehandlere. Men det er ikke nemt. Vi prøver dog at gøre det på et tidspunkt hvor han er ved at slikke sig selv, og den stritter lidt, og så kan vi sprøjte lidt på. Held og lykke med det.

• #5   2. sep 2008 Hej Lena. Man skulle tro vi brugte den samme dyrlæge, for det var ordret hvad min dyrlæge sagde da jeg ringede derind fredag, Antonio fik pencilin igår, og jeg havde ret han var til den tynde side, så vi fik taget en blodprøve men den viste ingenting, så nu får han lidt olie oven i sin foder så skulle han gerne tage lidt på. Så det håber vi, og når vi er færdig med den sæk hvalpefoder vi har gang i skal over på noget andet. Men han er godt nok også en aktiv hund og dyrlægen sagde når han er så aktiv som han er så er det klart han forbænderr en del. Han sover om formiddagen, men så der også gang i ham resten af dagen lige indtil vi går i seng. Ja så nu ser vi tiden an, og så skal jeg skylle ham for hans forhudsbtændelse en gang om ugen for undgå det kommer igen, så det prøver vi.

Kommentér på:
Øv så må vi til dyrlæge i morgen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce