{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Øv øv {{forumTopicSubject}}

Ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med det her indlæg, blot dele ud af mine bekymringer.

Mojo har døjet rigtig meget med forhudsbetændelse den seneste tid. Jeg forsøgte derfor at rense "dimmeren" for en uges tid siden. Skyllede med klorhexidin og derefter med varmt vand. Oveni det har han også fået en halv tomat dagligt. Få dage efter jeg har fået den renset, begynder han pludseligt at gå og dryppe med blod. Indimmelm rent blod, andre gange blod med noget væske. Hans urin er dog helt normal. Jeg ringer til dyrlægen klokken lort om aftenen som siger jeg skal holde øje med ham og går det ikke i sig selv må jeg komme med ham. Mojo er frisk og livlig, spiser fint. Næste dag er det ikke bedre. Jeg ringer til min dyrlæge og får en tid få timer efter. Mojo får scannet sin blære, intet at se. Dyrlæge forsøger at mærke efter hans prostata, men kan ikke nå den. Min dyrlæge mistænker forstørret prostata. Vi er netop flyttet til et nyt sted med mange hunde og sikkert mange hundhunde. Jeg mistænker ham dog også for at have fået en skramme på dillerdalleren da jeg har renset den, men umiddelbart er der ikke noget at se. Han erne kommet på antibiotika og bliver det ikke bedre skal han undersøges igen. Hvis det viser sig at være en forstørret prostata,vil det bedste så være kasteration?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv
  • #1   7. nov 2013 Hvis det er forstørret prostata er en kastration den bedste varige løsning. Men kan få noget medicin, men det skal man ikke give overfor lang tid.
    Har selv prøvet det med en af mine hanner. Kastration har hjulpet fint på det, og han lever i bedste velgående hos min datter, 11 år gammel - Det er nu 3 år siden.


Kommentér på:
Øv øv

Annonce