{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte
  • #1   8. sep 2008 Man kan også købe en DAP til at sætte i stikkontakten som afgiver feromoner som er med til at berolige hunden. Man kan også få det som et "halsbånd". Det kan købes ved dyrlægen. Det købte vi til Lulu da hun skulle flytte fra opdrætteren og hen til os da hun var 10 uger og vi var rigtig glade for det.

• #2   8. sep 2008 vi flyttede da lajka var 8 mrd.. det var intet problem... hun var bare lykkelig over vi flyttede fra en høj 3. etages lejlighed (:

• #3   8. sep 2008 Til Christine Sofie: Vi flytter fra en lille lejlighed på 30-40 kvm, i stueetagen (med egen teresse og fælles have) til et andelsrækkehus på knapt 100 kvm med egen teresse og egen have + gård m. fliser.
    Så kort sagt: fra lidt plad til masser af plads smiley

Til jer alle: tak for rådene. Men det lyder heldigvis ikke som om det bliver noget hun kommer til at blive så påvirket af.. smiley

• #4   14. sep 2008 jeg har pga mit job flyttet 4 gange i den tid jeg har haft Egon. Dvs de sidste 2 1/2 år. Og han har taget de super. Tror de handler om ikke at gøre et stort nummer ud af det. Og så ud og se/snuse området an.
    Så glæd du dig bare for flytningen.

Kommentér på:
Flytte

Annonce